י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שומרת על העקרונות

הכירו: החרדית שמאפרת את משפחת נתניהו

חני איפרה שחקניות ודמויות מפורסמות במגזר החרדי, הוטסה לחו"ל לאפר כלות ובנות משפחה באופן מיוחד - לא האמינה שיבוא יום והיא תוקפץ לבית ראש הממשלה כדי לאפר את אשתו לאירועי אח"מים • כעת היא מספרת ל'בחדרי חרדים' מאחורי הקלעים

הכירו: החרדית שמאפרת את משפחת נתניהו
איפור. תמונת אילוסטרציה צילום: unsplash

את השיחה הזו אני מקיימת עם חני, שעה לפני שהיא תעלה למונית שתיקח אותה בפעם המי יודע כמה במהלך השנה האחרונה, לבית המשפחה הראשונה של ישראל, משפחת נתניהו ברחוב בלפור, שם היא תאפר את הגברת שרה נתניהו לקראת אירוע חגיגי נוסף בו היא משתתפת.

חני, מאפרת כבר 11 שנה, איפרה שחקניות ודמויות מפורסמות במגזר החרדי, הוטסה לחו"ל לאפר כלות ובנות משפחה באופן מיוחד, לא האמינה שיבוא יום והיא תוקפץ לבית ראש הממשלה כדי לאפר את אשתו לאירועי אח"מים.

בשיחה עם 'בחדרי נשים' היא משתפת בתחושה של אשת מקצוע שלמעשה הגיעה לשיא מסוים.

"אי אפשר לומר שלא רעדו לי הידיים בפעם הראשונה שאיפרתי את הגברת נתניהו", משחזרת חני. "אומנם לא הבנתי הרבה בפוליטיקה, ולא התעניינתי, אבל כולם יודעים מי זו שרה נתניהו, וכן, עבורי זה שיא מסוים, להגיע גבוה במקצוע שלי ולאפר את הגברת הכי חשובה של המדינה".

מלכא, בת 35, נשואה ואם לחמשה ילדים, מתגוררת בכפר חב"ד ובעלת סטודיו לכלות, שהופך בלילה לסוויטת אירוח מפוארת מיוחדת לזוגות לליל הכלולות. בעלה, מנהל קייטרינג גורמה, וחני מעידה על עצמה שהיא אינה מפריעה לו בעבודתו – על אף האינטנסיביות שהעבודה שלה דורשת ממנה.

קרדיט: אתר col

"כלל לא חשבתי להיות מאפרת"

כפי שהיא מעידה על עצמה, חני ממש לא היתה מסוג הילדות שגונבות לאמא שלהן איפור. "אפילו לא חלמתי על קריירה בתחום", היא מגלה. "מצאתי את עצמי עונה כל הזמן לאנשים שאני איפרתי את עצמי, ושאף מאפרת מקצועית לא אחראית לתוצאה, ואז קלטתי שאני פשוט כנראה מתאפרת ממש יפה. בלחץ חברות וסביבה קרובה, יצאתי ללימודי איפור בערך בגיל 24, ושם התאהבתי במקצוע וידעתי שזה מה שאעשה".

במשך שנים עבדה מסביב לשעון, כשהיא מאפרת גם בשעות מאוחרת, אך לפני מספר שנים הביאה החלטה אישית ובה היא רוצה לגדל את ילדיה בבריאות נפשית בשמחה. "עזבתי את כל העבודות שגזלו ממני שעות מטורפות, והיום אני בארבע בבית, קבוע. טוב, מלבד אירועים חריגים בבית משפחת נתניהו", היא מחייכת.

שנה וחצי אחרי ההמלצה – המזכירה של גברת שרה נתניהו התקשרה

בסטודיו לכלות שלה בכפר חב"ד, מעסיקה חני מסרקות שיער. אחת מהן, כך התברר, עובדת בבית ראש הממשלה. היא כה אהבה את עבודתה של חני, שהמליצה עליה כמאפרת עבור שרה נתניהו. "היא סיפרה לי שהמליצה עלי", משחזרת חני. "לקח להם שנה וחצי להתקשר אלי. יסודיים שם מאוד, עקבו ברשת, בדקו, ואז הגיע הטלפון והייתי בחו"ל. נאלצתי לסרב", היא מסיימת במתח.

אלא שבבית נתניהו לא ויתרו מהר, והטלפון הבא הגיע. חני הגיעה לבית נתניהו, עברה כמובן את הבידוק הביטחוני הקפדני, "והכל היה מקסים מהרגע הראשון שנכנסתי לשם", היא משחזרת. היא איפרה את גב' שרה לאירועים שונים וחשובים, ובמקביל ממשיכה כמובן לקבל את הכלות שלה ומאפרת אותן ליום הגדול שלהן.

שומרת על העקרונות: פנו אלי מהפקות לאיפור גברים וסירבתי

את הסיפור שלה עם איפור לראש הממשלה בעצמו, היא די מבליעה ומעדיפה לא להתמקד בו. "הגעתי לאפר את גברת נתניהו ופתאום מודיעים לי: 'ראש הממשלה נכנס לטאצ' אפ'. את באותו רגע לא קולטת בכלל מה קורה ומה הולך, וכמובן לא יכולה לסרב וגם לא רוצה לסרב. בעיקרון אני ממש לא מאפרת גברים", היא מבהירה. "איפור ראש הממשלה הוא ההחרגה היחידה מבחינתי בתחום", היא מבהירה. "מאז שאני מאפרת את שרה נתניהו, פונים אלי מהפקות גדולות מאוד ומציעים לי הצעות יפות ושוות. האחרונה היתה הפקת ענק של 20 גברים ו-20 נשים. סירבתי משום שאיני מאפרת גברים.

לפני סיום, אי אפשר מבלי לשאול: האם להשמצות נגד שרה נתניהו בתקשורת, יש בסיס?

"האמת שמאז היכרותי איתה, כואב לי הלב לראות מה עושים לה בתקשורת", אומרת חני. "הכרתי אישה פשוט מקסימה. מהרגע הראשון קיבלה אותי בחמימות. תמיד היא מציעה לי קודם להתרענן ולהכין קפה, מיוזמתה היא נעמדת להצטלם אחרי האיפור כדי לפרגן לי, מדברת בנועם ובאהבה, והיא פשוט מקרינה אור ושמחה, אני לא מצליחה להבין את הדיבורים המכוערים בחוץ. היא חיה בסביבת חיים מלחיצה, בזאת אין ספק. אך היא נשארת רגועה ומחייכת אל אנשי הצוות סביבה, וזה כלל לא מובן מאליו בעיניי".

שרה נתניהו בנימין נתניהו מאפרת כלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד