י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הזדמנות להסית

ליברמן: "זהו ניסיון בריוני וכוחני של החרדים"

היזומה של חבר מועצת עיריית ירושלים יוחנן ויצמן לאסור מכירת כרטיסים לגן החיות התנ"כי בשבתות וחגים, לא עברה מתחת לרדאר של יו"ר ישראל ביתנו ליברמן, שקפץ על ההזדמנות והסית

ליברמן: "זהו ניסיון בריוני וכוחני של החרדים"
ליברמן צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

לאחר שדווח אמש כי נציג חסידות גור בירושלים חבר מועצת העיר יוחנן ויצמן יוזם תוכנית חדשה שתאסור מכירת הכרטיסים לכן החיות התנ"כי בירושלים בימי שבת וחג, יו"ר 'ישראל ביתנו' חה"כ אביגדור ליברמן נתפס על ההזדמנות ומסית שוב נגד הציבור החרדי.

בחשבון הפייסבוק שלו כתב ליברמן: "גן חיות התנ"כי הוא אחד הגנים היפים ביותר במדינת ישראל ובמזה"ת כולו ומאות אלפי מבקרים נהנים ממנו מידי שנה. גן חיות זה הוקם לפני עשרות שנים ורוב הביקורים בו הם בשבתות ובחגים".

"אמש נחשפנו לדרישה החדשה של החרדים במו"מ הקואליציוני - לאסור על מכירת הכרטיסים לגן, דווקא בימי שבת ובחגים", הוסיף ליברמן ואמרי "אנחנו לא מבקשים לפתוח מרכולים בשבת במאה שערים, אבל לא נסכים לפגיעה בסטטוס קוו הקיים".

יו"ר 'ישראל ביתנו' הבהיר, כי "זהו ניסיון בריוני וכוחני של החרדים להפוך את מדינת ישראל ממדינה יהודית למדינת הלכה. על זה בין היתר אנו נלחמים במו"מ קואליציוני מורכב בתקווה לסיים אותו בהצלחה".

גן חיות התנכי יוחנן ויצמן ירושלים אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד