י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מאוחדת וזק"א בהערכות מיוחדת לקראת ל"ג בעומר

שתוף פעולה מלא בין שני הגופים המובילים בתחום הרפואה במגזר החרדי • עשרות אלפי בקבוקי מים יחולקו לחוגגים למניעת התייבשות • יופעל  מוקד איתור ילדים  נעדרים • עשרות אלפי צמידים יחולקו לילדים • ישיבות וסיורי  הערכות נערכו בין צוות מאוחדת וראשי זק"א לשת"פ מלא בין הגופים לטובת מאות אלפי החוגגים

מאוחדת וזק"א  בהערכות מיוחדת לקראת ל"ג בעומר
סיור הערכות לל"ג בעומר צילום: יח"צ

שת"פ מלא בין שתי גופי הרפואה המובילים במגזר החרדי מאוחדת וזק"א. במסגרת שת"פ נערכו ישיבות הערכות  במשרדי זק"א בירושלים וכן סיור שטח במתחם  במירון לתאום כל הלוגיסטיקה המורכבת לבטח את מאות אלפי העולים למירון.

מאוחדת כקופה המובילה בציבור החרדי מצטרפת לפעילות זק"א ומקימים במירון מוקד מיוחד לאיתור ילדים נעדרים כמידי שנה יחולקו 70.000 צמידים לילדי התתי"ם בטרם הגעתם למירון , על הצמידים ימלאו הילדים את פרטיהם אשר  ישמשו לאיתור בעת הצורך חלילה.

 לברור נקודות החלוקה  בטלפון 025015120.

כמו"כ כל מתחם מירון חולק לכל אורך העליה בהר  כולל  כל אתר  הציון  למתחמים קטנים ע"י שילוט הממספר כל מתחם זאת בכדי להקל על זיהוי האזור בעת הצורך להזעקת עזרה רפואית .

הציבור נקרא לזהות את המיקום של הקריאה לפי מספרי המתחמים המופיעים על השילוט בעת קריאה לעזרה ראשונה.

לשוהים בשבת במירון יופעל מוקד רפואי מיוחד ע"י מאוחדת בשיתוף ארגון חסדי שבתאי הפועל  במושב מירון בכל ימות השנה , המוקד יפעל ע"י צוות רפואי של רופא ואח מוסמך  נכריים  במתחם חסדי שבתאי במרכז מושב מירון מול המכולת.

ישיבת הערכות לקראת ל"ג בעומר • קרדיט: יח"צ

במרפאות מאוחדת בצפון נערכים לטפל בלקוחות שיזדקקו לטיפול רפואי בעת ביקורם בערי הצפון בהגיעם להילולת הרשב"י במירון. 

הפריסה הנרחבת של מרפאות מאוחדת בערי הצפון תאפשר לרבבות לקוחותיה שיעלו להשתתף בהילולת הרשב"י במירון ברוגע  ולקבל את שירותי הרפואה המקצועית בידי טובי רופאי מאוחדת המשרתים במרפאות הצפון. 

בעיר צפת, אשר אותה צפויים רבים לפקוד לקראת ל"ג בעומר, ואף ללון בה על מנת ליטול חלק באירועי ל"ג בעומר במירון, ניתן יהיה לקבל את מגוון שירותי הרפואה במרפאות הפרושות בשכונות העיר כמו גם באמצעות מוקד לילה  הפועל בין השעות

כל יום בין השעות 19:00- 22:00 בלילה . בנוסף פועל מוקד שבת שנותן מענה רפואי בכל מהלך השבת. 

יצוין כי מאוחדת היא היחידה שמפעילה בכל שבת מרפאת שבת במירון  מאויש ע"י רופא ואח מוסמך בשיתוף ארגון חסדי שבתאי.

הרב משה ברים מנהל המגזר החרדי במאוחדת: "  כגוף הרפואי המוביל בציבור החרדי

ראינו לזכות להשתתף בפעילות המיוחדת של זק"א למניעת סכנה והתייבשות של ציבור העולים לאתרא קדישא מירון רבבות לקוחות מאוחדת שיגיעו ליטול חלק בהילולת רבי שמעון בר יוחאי במירון, יוכלו לזכות למיטב השירות המקצועי והזמין כמסורת מאוחדת גם בערי הצפון השונות, בין היתר בשעות הערב והלילה במוקדי החירום ובהם במוקד החירום  במירון ובעיר צפת".

הרב יהודה משי זהב יו"ר זקא : "השיתוף בין מאוחדת לזקא שני גופים מובילים

בציבור החרדי הוא טבעי ומתבקש , חשוב לאחד כוחות ולמנוע אסונות מראש"

מנהל מרפאות מאוחדת בצפת יוסי זליקוביץ: "אנו מזמינים את לקוחותינו שלא  להסס בעת הצורך ולהגיע לאחת ממרפאות מאוחדת הרבות בצפון ולקבל את השרות המקצועי גם

בשהותם הרחק מביתם"

מאוחדת זק"א ל"ג בעומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד