י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
במימון הרש"פ

נחשף: המותרות של המחבלים בכלא הישראלי

ארגון לביא חושף את המפינוקים להם זוכים האסירים הביטחוניים בבתי הכלא הישראלים, בין היתר: נעלי יוקרה, בשר משובח ומוצרי טיפוח נחשבים • "רק בישראל מחבלים נתעבים שרצחו יהודים זוכים לתנאי חמישה כוכבים"

נחשף: המותרות של המחבלים בכלא הישראלי
pixabay

ארגון לביא חושף היום (שני), את הפינוקים אותם מקבלים המחבלים בבתי הכלא בישראל. מדובר ברשימה של מאות מוצרים הכוללים שוקולדים, בשרים, נקניקים, עוגיות, חטיפים, מיני סוגים של שתייה ופינוקים שונים.

מדובר בפריטים אותם יכולים האסירים לרכוש בקיוסק בבית הכלא (קנטינה) המופעל על ידי שירות בתי הסוהר באמצעות זכיין חיצוני. עוד יכולים האסירים לרכוש שעוני ג'י שוק, נעלי טימברלנד, נעלי נייק, קרמים, מוצרי חשמל של סוני, סוגי אפטר שייב ומגוון רחב של פינוקים ומותרות נוספים.

הנותנים התקבלו בארגון לביא הפועל למנהל תקין בישראל, במסגרת בקשת חופש מידע אותה הגיש הארגון לשרות בתי הסוהר. בלביא קיבלו מאות דפים, בהם מפורטים אלפי סוגים של מוצרים, כאשר רובם מותרות ופינוקים אותם מאפשר שב"ס לאסירים הביטחוניים לרכוש בשרותי המכר בבתי הכלא.

ברשימה מפורטים גם כמויות הבשר וסוגיו אותם רכשו המחבלים בבתי הכלא השונים, מדובר בבתי הכלא - דמון, נפחא, עופר, מגידו, רמון, קציעות וגלבוע. הרשימה גם מפרטת את סכומי העתק המגיעים למיליוני שקלים בהם רכשו האסירים את המוצרים.

עוד עולה מהתשובות אותם קיבלו בארגון לביא, כי הרשות הפלסטינית ממנת מידי חודש לכל אסיר תושב הרש"פ בשב"ס כ-400 ש"ח לרכישת מוצרים בחנויות המכר בבתי הכלא. בנוסף מתברר, כי שב"ס מתכנן לפעול בעניין ולצמצם את היקף המכירות.

גורמים בשירות בתי הסוהר אמרו ל'בחדרי חרדים' כי בעקבות פנייה זו, הוחלט להקים ועדה שתבחן את את העניין, וככל הנראה מאות מוצרים יוסרו מהמגוון המוצע בקנטינה.

מארגון לביא הפועל למען מנהל תקין בישראל נמסר: "רק בישראל מחבלים נתעבים שרצחו יהודים זוכים לתנאי חמישה כוכבים, בשום מקום אחר בעולם לא מאפשרים לטרוריסטים מורשעים לחגוג כך, אנו קוראים לנבחרי הציבור להתערב ולעצור באופן מיידי את חגיגות השחיתות בשב"ס".

ברשימה של המוצרים, גם שתייה בטעמים, חטיפים, קוקטיילים, נעלי נייק וניו בלאנס, כפכף דיאדורה, עוגיות שונות, במבה ובייגלה, אצבעות קינדר ושוקולדים שונים, תה טיבטי, קרמה קרם גוף, בונבונירה, ערגליות, וופלים שונים, קינדר בואנו, קרמבו, קפוצ'ינו, פסטרמה, רולדה ובקלאווה.

אסירים ביטחוניים שירות בתי הסוהר מחבלים בכלא הרשות הפלסטינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד