י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"צריכים להתמודד עם תוצאות מעשיהם"

שני חרדים הורשעו: האחד ברח - השני ירצה עונש מאסר • צפו

שלושה גברים, שניים מהם יהודים - חרדים, הואשמו במתן עדות שקר במשטרה כנגד שני נערים בלונדון ועקב עדותם ישבו הנערים זמן ממושך במעצר. אחד מהחשודים, חרדי, נמלט וצו מעצר הוצא נגדו • "אנחנו לא מקבלים אמירת שקרים ופגיעה במערכת המשפט הפלילי בצורה כזו"

שני חרדים הורשעו: האחד ברח - השני ירצה עונש מאסר • צפו
שוטרים בלונדון, אילוסטרציה צילום: רויטרס

משטרת לונדון פרסמה הערב את זהותם ובנוסף את עונשם של שלושה גברים, שניים מהם חרדים מסטמפורד היל - לונדון, השלושה הורשעו בעלילת שווא נגד שני בני נוער לא יהודים בסטמפורד היל.

תיאגו אלבס לא יהודי, מ"ש, וי"נ, שני חרדים, הורשעו במסירת עדות שקר ועלילת שווא ביום רביעי האחרון, הם הודו בכך שהעלילו על שני צעירים בגילאי 13 ו-15 כי גנבו אופנוע של אחד התושבים. המשטרה לא פרסמה את הסיבה לעלילה מצידם של הנאשמים, מאחר וגם השוטרים עצמם לא הצליחו להבין את המניע של הנאשמים.

היום בית המשפט גזר שמונה חודשי מאסר לעצור הגוי, מ"ש החרדי נידון לחמישה חודשי מאסר ומאסר נוסף על תנאי למשך שנתיים.

י"נ, בן ה- 27 הואשם גם הוא בעלילת שווא ובמסירת עדות שקר, הוא ברח ונעלם, ולא הגיע לבית המשפט והוצא נגדו צו מעצר, על פי הרישומים בביקורת הגבולות הוא כבר הספיק לברוח מבריטניה, המשטרה הודיעה כי הוצא נגדו צו מעצר.

ביולי 2017, חברים מארגון השומרים עצרו שני צעירים גויים בחשד שניסו לגנוב אופנוע, לאחר מעצרם התברר שהמעצר היה שווא, הם היו עצורים 16 שעות, במהלך הזמן הזה המשטרה בדקה במצלמות האבטחה באזור, וגילתה ששלושה גברים שמסרו עדות, שיקרו לשוטרים.

השלושה סיפרו, כי שני הצעירים ניסו לגנוב את המפתחות של האופנוע מידיו של הגוי, וטענו כי הצעירים דחפו את החבר הגוי שלהם, אך לאחר הצפייה במצלמות האבטחה התברר שהם שיקרו.

ממשטרת לונדון נמסר לאחר גזר הדין, כי הם רואים בחומרה את האירוע, וכי הם מתנצלים בפני הצעירים ומשפחותיהם על מעצר השווא. "למה האנשים האלה החליטו לפברק את המקרה הזה, אנחנו לא יודעים, ואין לנו הסבר לזה, יחד עם זאת אנחנו לא מקבלים אמירת שקרים ופגיעה במערכת המשפט הפלילי בצורה כזו, זה מביש, האחראים על ההונאה הנתעבת הזאת צריכים עכשיו להתמודד עם תוצאות מעשיהם".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד