כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

דרעי בחזון איש 5: הזמין הגראי"ל לעצרת ההספד

יו"ר ש"ס הזמין את הגראי"ל שטיינמן, שטרם הגיע לנחם, לעצרת של ש"ס • הגראי"ל לא השיב • המארגנים: מצפים ל-300 אלף איש

מתפללים בקבר. צילום: בועז בן ארי
מתפללים בקבר. צילום: בועז בן ארי

היערכות מיוחדת לקראת עצרת המספד המתוכננת ליום ראשון הקרוב - עם סיום ה'שבעה' של הגר"ע יוסף זצ"ל, בסמוך לקברו בבית העלמין סנהדריה, אשר בה צפויים להשתתף מאות אלפי בני אדם.

היום (ו) הגיע יו"ר ש"ס אריה דרעי לחזון איש 5, כדי להזמין אישית את הגראי"ל שטיינמן להשתתף בעצרת. הגראי"ל לא השיב האם הוא מתכוון להגיע, נזכיר כי עד כה לא הגיע הגראי"ל לנחם את בניו של הגר"ע יוסף.

בני ביתו וגורמים ב'דגל התורה' זועמים על פרסום מודעת האבל של ש"ס בעיתון 'הפלס' לאחר פטירתו של הרב, אך מדגישים כי אין קשר בין זה לבין הביקור ולבין ההחלטה של הגראי"ל האם להגיע לעצרת.

לדברי מארגני העצרת, צפויים להשתתף בה כ-300 אלף איש.

במקביל, משטרת מחוז ירושלים נערכת להסדרי התנועה לקראת העצרת שתתקיים בין השעות 18.00-22.30 בצומת בר אילן. אלפי שוטרים ממשטרת המחוז, לוחמי מג"ב ומתנדבים בסיוע תגבור ממחוזות אחרים בפיקודו של מפקד מחוז ירושלים ניצב יוסי פריינטי יתפרסו החל משעות הבוקר המאוחרות באזור בר אילן לשמירת הסדר הציבורי והביטחון ולהכוונת ואכיפת הסדרי התנועה.

עוד בנושא:
ש"ס מפיקה: עצרת בהשתתפות מאות אלפים

החל מהשעה 10.00 בבוקר ייסגר לתנועת כלי רכב רחוב חטיבת הראל, בקטע הרחוב שבין סנהדריה למעבר המיתלה. החל מהשעה 15.30 ייסגרו לתנועת כלי רכב הרחובות הבאים - ירמיהו, בר אילן, גולדה מאיר, לוי אשכול, ושמואל הנביא והמובילים אליהם. המשטרה קוראת לציבור משתמשי הדרך לעשות שימוש חלופי בכביש מספר 1 העירוני ובציר בגין אשר יוותרו פתוחים כל זמן העצרת, משני הכיוונים.

משטרת התנועה של מחוז ירושלים מודיעה כי לא תתיר כניסת כלי רכב פרטיים לאזור העצרת וקוראת לבאים לעשות שימוש במערך ההיסעים אשר יועמד לרשותם. החל מהשעה 14.00 ביום ראשון לא תותר כניסה לבית העלמין בסנהדריה לאף אדם שאינו מורשה. משטרת המחוז מנחה את באי העצרת לנהוג בזהירות ולא לעלות למקומות גבוהים, בהם גגות הבתים, אנטנות ומרפסות בכדי למנוע פגיעה בחיי אדם. כמו כן, אין לעלות, להזיז, לדחוף או לשנות את מיקומן של הגדרות אשר פוזרו על ידי המשטרה מבעוד מועד.

עדכונים לפני, במהלך ובתום העצרת יועברו באמצעי התקשורת האלקטרוניים על ידי המשטרה. כמו כן, יפתח מרכז מידע לציבור ביום ראשון הקרוב החל מהשעה 14-00-23.00, המרכז ידווח לציבור בנושאים הקשורים לעצרת כולל הסדרי תנועה, עומסי תנועה, וצירים חסומים. מספר הטלפון במוקד המידע - 1700-553-100.
הגר''ע יוסף דרעי הגראי''ל עצרת הספד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד