כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

שנה לפטירת אביו: בן 27 יוכתר כאדמו"ר מנעשכיז

ביום השנה לפטירתו של האדמו"ר מנעשכיז, יוכתר בנו הרב מרדכי שטרן כממלא מקומו • לרגל ההכתרה יעבור להתגורר באשדוד

האדמו"ר הצעיר בריקוד עם אביו וחמיו
האדמו"ר הצעיר בריקוד עם אביו וחמיו

בימים הקרובים תחלוף שנה מאז נפטר האדמו"ר מנעשכיז זצ"ל, ובקרב מעריציו, חסידיו ובני משפחתו מתכוננים לקראת יום השנה.

לפני פטירתו, ביקש האדמו"ר זצ"ל שאחד מבניו המתגוררים בחו"ל יעבור לארץ - כדי לקחת עליו את עול האדמו"רות וכן את הבנין והמוסדות, והוסיף כי רצונו הוא שימשיך את מסירות נפשו להקים בית כנסת לזכרו של הצדיק רבי מרדכי בן גיטל מנעשכיז זצ"ל.

עם סיום השבעה פורסם ב'בחדרי חרדים' כי בנו של האדמו"ר אכן יוכתר במקומו, אך הדברים אז לא היו הוחלטו על ידי המשפחה. כעת, לקראת סוף השנה, החליטו שני הבנים של האדמו"ר זצ"ל שהבן הרב מרדכי שטרן יקח על עצמו את עול בית המדרש והאדמו"רות.

לקראת ההכתרה הצפויה יתקיים ביום ראשון כ"ד אדר א' יום ההילולא טיש וסעודת הילולא במרכז החסידות באשדוד, בהשתתפות אדמו"רי ורבני העיר ובהשתתפות הדודים האדמו"רים משומרי אמונים, ואדמו"רי קרעטשניף.

גם הסבא רבה של מירון, יגיע להשתתף בטיש ויכתיר את נכדו במקום אביו זצ"ל.

בימים אלו האדמו"ר הצעיר החדש רבי מרדכי אורז את מטלטליו בשכונת בבורו פארק בבורקלין ועושה עלייה לאשדוד ביחד עם בני משפחתו.

רבי מרדכי בן ה-27, תלמיד ישיבת ויז'ניץ, הוא חתנו חביבו של האדמו"ר מפלטישאן רבי שלום מאיר טווערסקי. לאחר נישואיו למד בכולל של פלטישאן, הידוע כאחד הכוללים החשובים בבורו פארק.

בחסידות של חמיו הביעו שמחה מכך שחתנו של האדמו"ר הולך להיות אדמו"ר בעצמו. והם מציינים שגם חמיו נהיה אדמו"ר בגיל מאוד צעיר - 25, אחרי פטירת אביו האדמו"ר רבי אברהם שמואל זצ"ל.
נעשכיז הילולא אדמור חסידים אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד