כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

והילד איננו • האם סרט חדש יוביל לפענוח העלמו של לייבי?

האם לייבי קלצקי בן ה-9 עלה עם אדם זר על רכב בצבע זהב? צפו בסרט וידאו חדש • אתר 'בחדרי חרדים' בדיווח מיוחד: סיקור, וידאו, תמונות, ודיווחים חיים מלב הדרמה בשכונת בורו-פארק שבברוקלין

משטרה בחזית ישיבת באיאן. מכאן יצא לייבי ונעלם
משטרה בחזית ישיבת באיאן. מכאן יצא לייבי ונעלם

"אי-אפשר להסתובב אצלינו בשכונה. הכבישים כולם חסומים. המשטרה ו'השומרים' סגרו את כל הכבישים וזה נראה כמו פיגוע" - כך מתאר ל'בחדרי חרדים' חיים מאיר מרגרטן, תושב שכונת בורו-פארק שבברוקלין, בה מתנהלים חיפושים נרחבים אחר הילד לייבי קלצקי בן ה-9, שעקבותיו נעלמו ביום שני אחר הצהריים (שעון ניו-יורק).

מאז יום ב' בערב עוקבת היהדות החרדית אחר הדרמה המתחוללת בשכונת בורו-פארק. מיד לאחר שנודע על העלמו של הילד התפרסו מתנדבים, שוטרים, אזרחים ומסוקים הועלו לאוויר, כדי לחפש אחר הילד בן ה-9.

יותר מ-1000 מתנדבים ושוטרים סורקים כל העת את השכונה החרדית - אך, בינתיים, ללא תוצאות. החל מאתמול הצטרפו למחפשים עוד 9000 מתנדבים, הסורקים את העיר ניו-יורק, מחוץ לגבולות בורו-פארק.

ככל שנוקפות השעות, הדאגה גוברת, והפרס למי שיספק קצה חוט לאיתור הילד כבר טיפס למאה אלף דולר.

המתח בניו-יורק • 'בחדרי חרדים' בסיקור מיוחד:
דרמה בבורו-פארק: בן 9 נעלם • "יהודה, איפה אתה?"
הפעם האחרונה בה נראה יהודה קלצקי • וידאו
אימה בניו יורק • המשטרה בודקת: לייביש קלצקי בן ה-9 - נחטף • וידאו

מרגרטן משחזר את השעות הראשונות לחיפושים: "הבלגן התחיל אתמול סביב השעה 17:00, אך החיפושים היו מתונים. רק ב-22:00 בלילה המשטרה נכנסה לעובי הקורה. כבר באותה שעה היה אפשר לראות את השכונה מכוסה במודעות ענק עם תמונה של לייבי.

"ב-23:00 בלילה ביקשה המשטרה מבעלי חנויות שיבדקו במצלמות שלהם אם הוא נראה בשטח".

"אין מידע חדש", אומר גם יענקי איצקוביץ, מראשי 'השומרים' ל'בחדרי חרדים'. "בינתיים אנחנו עוברים ומחפשים מבית לבית והופכים כל אבן. אנחנו עושים כל שביכולתנו ואת הטוב שאפשר וממשיכים לחפש בכל מקום אפשרי".

איצקוביץ מספר כי המתנדבים עוברים מבית לבית ומחפשים בחצרות הפרטיות של תושבי בורו-פארק: "אין לנו או למשטרה קצה חוט מה קרה", הוא מבהיר את המצב. "אנחנו מתפללים כל הזמן שנמצא אותו במצב הטוב ביותר".

בהתייחס לחשדות על כך שמדובר בחטיפה, הוא אומר: "המשטרה לא שוללת את האפשרות, אך בינתיים ניסו לאמת את הידיעה ולא מצאו לה אימות. ממשיכים את החקירה. וכמו שאמרתי אנחנו רק מחפשים ומתפללים.

"מדברים כאן ברחוב על כך שמצאו את הכיפה שלו באחת החנויות, אבל המשטרה לא מנדבת לנו יותר מידי פרטים על החקירה".

עוד נודע, כי מצלמה בחנות צבעים, הממוקמת בשדרה 15 ורחוב 44 קלטה את הילד יוצא מהרחוב של 'חיידר באיאן', והוא נראה עובר לכיון השדרה ה-16 ולא לכיוון השדרה ה-13 - לשם היה אמור לצעוד.

בינתיים שודר בתחנות הטלוויזיה בארה"ב קטע חדש מתוך מצלמת אבטחה, בה נקלט הילד רגע לפני שנעלם, כשהוא צועד בעקבות אדם בלתי מזוהה. בסרט נראית מכונית בצבע מוזהב. האם לייבי עלה עליה עם האיש? את זה בדיוק חוקרים כעת אנשי ה-FBI והמשטרה.

במקביל נעצר לפנות בוקר חשוד בפרשה, בשדרה ה-19 ורחוב 51. האיש חשוד שיש לו מידע על הנעדר.


בתוך כך, בבתי הכנסת הוכרזו כבר עצרות תפילה עבור הילד יהודה לייבוש בן איטה אסתר.


















































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד