כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

תקיפות אכזריות בבני ברק: בני 15 נעצרו

לאחר סדרת תלונות של תושבי בני ברק אודות מספר רב של פגיעות בקטינים וקריאות לערנות מוגברת בשל כך, נעצרו ביממה האחרונה שני חשודים כבני 15• בחמישי האחרון הותקף ילד כבן 5 בצורה אכזרית וסאדיסטית

תקיפות אכזריות בבני ברק: בני 15 נעצרו





וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: לאחר סדרה של מעשים חמורים שבוצעו בחודשים האחרונים בבני ברק בילדים וילדות, המשטרה עצרה אתמול שני קטינים שעל פי החשד ביצעו את המעשים.

בחודשים האחרונים דווחו למשטרה ולארגון 'השומרים' למעלה מ-20 תלונות על מעשים חמורים ואסורים שבוצעו בילדות וילדים ברחבי העיר בני ברק. במשטרת מרחב דן התנהלה חקירה סמויה מורכבת וממושכת שכללה איתור של מצלמות אבטחה מהאזורים בהם בוצעו המעשים החמורים, יחד עם יחידת הסייבר.

אתמול (שלישי) כך נודע ל'בחדרי חרדים', בעקבות החקירה, משטרת ראש העין עצרה חשוד כבן 15 תושב מרכז הארץ, בחשד כי תקף מספר לא מועט של ילדים ברחבי העיר ברק בתקופה האחרונה. אולם אין זה המעצר היחיד.

משטרת מרחב דן עצרה חשוד נוסף, אף הוא קטין כבן 15, החשוד בסדרת תקיפות אכזריות של ילדות קטינות בבני ברק. החשוד יובא בשעות הקרובות לבית משפט השלום לנוער בתל אביב שם יבקשו להאריך את מעצרו.

שוטרים באחד מבתי העסק בסמוך למקום ביצוע עבירה, עוקבים אחר המצלמות

אחד המקרים המזעזעים אירע ביום חמישי האחרון, בו ילד כבן 5 הותקף באכזריות רבה באחד הבניינים ברחבי העיר. מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי' עולה כי שכנה איתרה את הילד כשהוא שוכב, ורק לאחר הגעת כונני 'איחוד הצלה' וטיפול ראשוני, התברר גודל האסון. התוקף, כך כל פי החשד, ביצע בו את זממו במשך שעה ארוכה באכזריות רבה וסאדיסטית.

כוחות משטרה שהגיעו למקום סגרו את הזירה למספר שעות ואספו ממצאים. הילד, פונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי גופני ובהמשך הופנה לקבלת טיפול לנפשו שנפגעה. יצוין, כי החשוד מאיזור המרכז שנעצר, החשוד בתקיפת הילד, הוארך מעצרו.

"נחקור בנחישות ונפעיל את כל האמצעים כדי לאתר ולעצור כל עבריין שפוגע בקטינים ובחסרי ישע" נמסר מהמשטרה בעקבות חקירה זו. "משטרת ישראל קוראת לכל אזרח שנפל קורבן למעשים דומים לא להיכנע ולהודיע מיד למשטרה! המשטרה תחקור בנחישות ותמצה את הדין עם העבריינים".

הערת המערכת: על פי פסק הלכה של רב, 'בחדרי חרדים' מפרסם שמות חשודים או נאשמים בעת הרשעתם, או במקרים בהם ניתן וצריך למנוע אפשרות של פגיעה בנוספים, או בהוראת שעה שקיבלה היתר רב.
מעשים חמורים תקיפת קטין משטרת ישראל פגיעה בקטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד