כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

מצמרר: שדר הרדיו בישר להורים על הבת שנהרגה

שדר הרדיו אשר גרייבר, שרק לאחרונה הצטרף למערך רפואת החירום של 'איחוד הצלה' כותב בפוסט מצמרר על רגעי הבשורה להוריי ההרוגה, בקריסת המנוף היום בכפר סבא • הותר לפרסום שמה של ההרוגה - נטע רוטמן • "מבין כמה אנחנו צריכים לדאוג ולאהוב את מי שסביבנו" • מצמרר

אשר גרייבר, באדיבות המצלם
אשר גרייבר, באדיבות המצלם

 


היום (ראשון) בשעות אחר הצהריים נהרגה אישה בתאונת עבודה בכפר סבא. שדר הרדיו אשר גרייבר שהצטרף לא מזמן לכוחות רפואת החירום של 'איחוד הצלה' קיבל את הקריאה על הצורך במתנדבים בבית ההורים וחש למקום. הוא כתב פוסט מצמרר על התחושות הקשות.

בתוך כך לפני זמן קצר הותר לפרסום שמה של ההרוגה בתאונה - נטע רוטמן, בת 52, נכה מלידה שהתניידה בכיסא גלגלים ועסקה בשילוב בעלי מוגבלות בשוק העבודה.

וכך כותב אשר גרייבר: נוסע לי באזור דרום תל אביב ופתאום מקבל ברשת הקשר של 'איחוד הצלה' "רחוב *** בתל אביב אירוע דחוף" - מסתכל באפליקציית כוננים ורואה שאני נמצא במרחק של 2 דקות ממקום האירוע. כמובן שאני מיד מדווח יציאה ומגיע אל המקום במהירות.

אני פוגש שוטר שאומר לי "אני צריך אותך" נסיתי להבין ממנו מה בדיוק קרה והוא הסביר לי שמדובר בהורים של האישה שנהרגה היום בכפר סבא כתוצאה מנפילת מנוף והוא בא לבשר להם את הבשורה הרעה ושאני אעזור לו ואהיה ליד ההורים בזמן שהוא מספר להם את הרע מכל.

אני עולה עם השוטר לדירה ונתקל בהורים חייכניים כשברגע אחד הפך עליהם עולמם.

אני כל כך מצטער בצער המשפחה ומבין כמה אנחנו צריכים לדאוג ולאהוב את מי שסביבנו.

אדם קם בבוקר, הולך לעבודה ולא באמת יודע אם הוא יחזור.

ברוך דיין האמת!

כזכור, אחה"צ היום (ראשון) נהרגה נטע בת ה-52 ממנוף שקרס על רכבה ליד אתר בניה בכפר סבא.

אשר גרייבר קריסת מנוף איחוד הצלה בשורה להורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד