כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
פרסום ראשון

סאגת המגורים של פינדרוס: פנייה לדרעי

היום צפוי המועמד לראה"ע אלעד יצחק פינדרוס, להשיב לוועדת הבחירות, על הטענות כי מרכז חייו אינו באלעד כנדרש בחוק, ובינתיים יו"ר ועדת הבחירות אינו ממתין ומשגר מכתב לשר הפנים דרעי ומבקש ממנו למנות בודק מקצועי לפני שהוא מכריע בעניין ורומז כי יתכן ולא יוכל אפילו להצביע

סאגת המגורים של פינדרוס: פנייה לדרעי
יצחק פינדרוס/אריה דרעי צילום: יונתן זינדל, מרים אלסטר, יעקב כהן, פלאש 90

פרסום ראשון: סאגת המגורים של מועמד 'דגל התורה' לראשות העיר אלעד ממשיכה להסעיר את העיר, כאשר יו"ר וועדת הבחירות שוקל להסיר את פינדרוס מספר הבוחרים של אלעד ודורש משר הפנים אריה דרעי, למנות בודק מקצועי לפני ההכרעה בעניין.

במכתב ששיגר יו"ר וועדת הבחירות באלעד שי נתן והגיע לידי 'בחדרי חרדים', הוא כותב לדרעי, כי בעקבות המכתב ששיגר עו"ד יורם אברהמי לועדת הבחירות, בו עולה כי מרכז חייו של פינדרוס אינו באלעד, "משמעות רבה מעבר לשאלת זכותו של מר פינדרוס להיכלל בפנקס הבוחרים, זאת משום שמר פינדרוס הינו חבר ברשימת מועמדים שהוגשה לועדת הבחירות ואף הציג מועמדותו לראשות העיר אלעד".

נתן כותב לדרעי כי, "באם יתברר כי הטענות נכונות וכי הנ"ל אינו מתגורר באלעד, ועדת הבחירות לא תוכל לאשר את מועמדותו".

נתן מוסיף וכותב כי בקרוב תתכנס וועדת הבחירות המקומית, לאשר או לפסול את המועמדים לראשות העיר, כאשר נתן מבקש מדרעי, למנות בודק מקצועי מטעם משרד הפנים על מנת לייעל את הבדיקה.

יו"ר וועדת הבחירות חושף, כי לא ברור האם פינדרוס יוכל להצביע בבחירות בעיר אלעד, כאשר הוא כותב כי הוא מבקש את תגובתו של דרעי "בדבר הכללתו של פינדרוס בפנקס הבוחרים".

בתוך כך, ל'בחדרי חרדים' נודע, כי היום (ראשון) צפוי יצחק פינדרוס, להשיב באמצעות עורך דינו או שמא במכתב אישי ליו"ר ועדת הבחירות מטעם משרד הפנים, או ליועמ"ש המשרד, על הטענות לפיהן, מרכז חייו אינם בעיר אלעד כפי שדורש החוק.

לאחר מכן, צפוי משרד הפנים באמצעות פקיד הבחירות המקומי, להכריע בין השניים ולהודיע, האם הוא מקבל את העתירה כי מרכז חייו של פינדרוס אינם בעיר אלעד ופוסל את מועמדותו, או שמא דוחה אותה.

ההערכה הגוברת היא, שהסאגה המשפטית לא תסתיים השבוע, לאחר שהצד המפסיד יבקש לפנות לבית המשפט ולבג"ץ כדי לקבל את עמדתם, כאשר הדבר יוכרע לבסוף סמוך ונראה למועד הבחירות.

בינתיים, ל'בחדרי חרדים' נודע כי בסוף השבוע חתמו למעלה מ-20 תושבים, על מכתב למנהל הבחירות המקומית אייל כהן, בדרישה להצטרף לבקשה לפסול את מועמדותו של פינדרוס לראשות העיר אלעד.

בין השמות, ניתן למצוא תושבים המזוהים עם כלל הפלגים והמגזרים בעיר, בהם גם תושבים המזוהים עם 'דגל התורה' בעיר וכן תומכי ש"ס.

יצחק פינדרוס אריה דרעי ועדת הבחירות בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד