כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"הם ישלמו את המחיר" > צפו בתיעוד

גפני הכריע: לא מצביעים לראשות העיר באלעד - לא לגוש חוסם

ח"כ משה גפני הכריע בעיר אלעד, כי הציבור הליטאי המזוהה עם 'דגל' יימנע מלהצביע לראשות העיר, אך הבהיר כי לא יקימו גוש חוסם | בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה גפני מאיים בחריפות על 'אגודת ישראל' ועל ראש העיר ישראל פרוש, כשלדבריו "הם ישלמו את המחיר" | צפו

גפני הכריע: לא מצביעים לראשות העיר באלעד - לא לגוש חוסם
גפני באלעד צילום: באדיבות המצלם

פחות מיממה לפתיחת הקלפיות, יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני הכריע במטה הבחירות של המפלגה בעיר אלעד, כי הציבור הליטאי המזוהה עם 'דגל' יימנע מלהצביע לראשות העיר, אך הבהיר כי הרשימה המקומית לא תקים גוש חוסם.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה גפני אומר, "היה הסכם שאני ומאיר פרוש חתמנו עליו לגבי אלעד והם לא כיבדו את ההסכם. כל המכתבים שהוא שלח זה הכל כדי להגיד: אתם רואים שלחתי מכתבים. בית שמש זה הסכם אחר לחלוטין אין שם הפרת הסכם".

יו"ר 'דגל' תיאר את השתלשלות העניינים בעיר החרדית. לדבריו, "התחיל תהליך שלם של בתי משפט, פרוש אמור שהוא מעוניין שהם יזכו בבית המשפט (של פינדרוס) כדי שיהיו בחירות . אבל הוא לא באמת רוצה כי הוא יודע שמול פינדרוס הוא היה מקבל רק 20 אחוז".

"אנחנו עובדים בכל הכוח על הרשימה של דגל התורה, אנחנו עובדים על הנציגים לבחירות למועצת העיר ורוצים את זה כהכנה לבחירות הבאות שאני לא יודע מתי הם יהיו....", אמר גפני.

גפני הכריע בנאומו על אופן ההצבעה של הציבור הליטאי המזוהה עם 'דגל התורה'. "אנחנו לא מצביעים לראשות כי אין לנו מועמד לראשות", הודיע.

עם זאת, הרגיע לגבי אפשרות של מאבק עם ראש העיר שצפוי להיבחר, "אנחנו לא עושים גוש חוסם. אנחנו לא עושים כלום, אנחנו מכניסים כמה שיותר נציגים למועצת העיר - אנחנו לא מדברים על אחרי הבחירות".

ח"כ גפני האשים במילים קשות את נציגי אגודת ישראל וראש העיר המכהן כשלטענתו, "זה דבר חדש מה שעברנו באלעד, לפרק את המוסכמות של הציבור החרדי שמורכב מקהילות שונות, והכל היה בנוי על הסכמים שהיו מכבדים אותה והם (שלומי אמונים) שברו את זה. הם ישלמו על זה את המחיר".

גפני משה גפני חכ גפני ראשות העיר ראשות עיר אגודת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד