כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
המערכת הפוליטית סוערת מתמיד

הליכוד נגד ברק: "ניסיון סחיטה באיומים"

במפלגת הליכוד יוצאים למאבק נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק לאחר שמתח ביקורת חריפה על מנדלבליט: "ניסיון שקוף של סחיטה באיומים" • ברק: "הליכוד לא מזיז לי שערה אחת על הזקן"

הליכוד נגד ברק: "ניסיון סחיטה באיומים"
מצייץ ממגדלי אקירוב. אהוד ברק צילום: פלאש 90

במפלגת הליכוד יוצאים למאבק נגד אחד המבקרים הבולטים והחריפים ביותר של המפלגה והעומד בראשה - ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק.

במפלגה דורשים לפתוח נגדו חקירה בחשד לשיבוש הליכי משפט, זאת לאחר שקרא ליועמ"ש מנדלבליט להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה בפרשת 2000.

במפלגה הודיעו אתמול (מוצ"ש) כי "תנועת הליכוד הגישה הערב תלונה נגד אהוד ברק בגין חשד לשיבוש מהלכי משפט", לטענתם, מדובר "בניסיון שקוף של סחיטה באיומים".

התלונה הגיעה בעקבות ציוץ של ראש הממשלה לשעבר ברק, שהתייחס לדיווח של חדשות 13 כי היועמ"ש אביחי מנדלבליט נוטה שלא להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה בפרשת 2000 וביקש ממנדלבליט "להתעשת".

ברק צייץ: "‏אם מנדלבליט ינסה לסגור את תיק 2000 בניגוד להמלצת כל אנשי הפרקליטות וכל חוקרי המשטרה (חוץ מנזרי ואייסמן) תהיה לפנינו ראיה חזקה להעדר קיצוני של נקיון דעת".

"אם בגצ לא יתערב תידרש ועדת חקירה ממלכתית. אדם לא ראוי. הוא כבר מרח כך את תיקי המעונות. חרפה ובזיון. מנדלבליט - נא להתעשת!".

הבוקר (ראשון) נמסר מאהוד ברק בתגובה לדברים כי "הליכוד לא מזיז לי שערה אחת על הזקן. אנשים קטנים שמפחדים מיום הדין הקרב".

ברק הוסיף: "אם יידרש אגיש עם שובי ארצה תלונה נגד נתניהו שאיים על היועמ״ש וקודם על המפכ״ל והחוקרים. שקד שאיימה על העליון. וכלבלביו שאיימו עלינו ב׳מליונים שלא ישלימו עם כתב אישום׳. מושחתים הביתה".

הליכוד אהוד ברק שיבוש הליכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד