כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בעת שנשמעה אזעקה

האדמו"ר הצעיר במסר מרגיע למתפללים

אזעקה באמצע התפילה בשבת באשדוד הביאה את הרבי מנעשכיז לספר את מה שאירע עם אביו הרבי זצ"ל בעת שבנו את הבניין של החסידות בעיר

האדמו"ר הצעיר במסר מרגיע למתפללים
הרבי הצעיר מנעשכיז צילום: באדיבות המצלם

בסביבות השעה עשר בבוקר, בעיצומה של תפילת שחרית בבית המדרש נעשכיז במרכז רובע ז' בעיר אשדוד, נשמעה אזעקה שפלחה את אווירת השבת המרוממת. המתפללים הרבים שגדשו את בית המדרש החישו את צעדיהם בבהלה לעבר המרחבים המוגנים שבבניין מוסדות נעשכיז בכדי לתפוס מקום מוגן.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרבי מנעשכיז מצעירי האדמו"רים בעיר אשדוד שנכח בבהלה ובפאניקה שאחזה במתפללים, ביקש לומר מספר דברים קודם קריאת התורה.

בדבריו אמר הרבי: "כמובן שאנו מחויבים על פי התורה הקדושה לנהוג בזהירות הנדרשת בעת סכנה. וכל אחד צריך לנהוג כפי ההנחיות שמורים לעשות".

עוד הוא הוסיף: "אבל בנוגע לבית המדרש נעשכיז הריני להודיע לציבור כי בעת שאבי האדמו"ר זצוק"ל בנה את בית המדרש, הערבי שבנה את הבנין בישרו כבר אז, כי באם יהיו טילים על אשדוד המקום שאליו הוא יברח זה בית המדרש נעשכיז. וזאת משום שהוא נבנה כולו על פי סטנדרטים מחמירים של מרחב מוגן".

"עם זאת" - הוסיף הרבי מנעשכיז - "יש להתרחק מהחלונות". ובסוף דבריו ברך הרבי שה' יעזור שבזכות התפילה לא תופרע התפילה שוב ולא יהיה נזק לאף אחד ושבת היא מלזעוק".

נעשכיז אשדוד אזעקה מרחב מוגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד