י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
האלימות הקשה בחג

המשטרה עצרה חשודים; ראש העירייה מציב אבטחה בבית המדרש

הרעש התקשורתי בעקבות התיעוד הקשה בו נראים נערי שוליים נוהגים באלימות קשה בליל חג השבועות כלפי אנשי חסידות דאראג בעיר בני ברק, הוביל את ראש העירייה רובינשטיין להכנס לעובי הקורה הוא הורה לטפל במקרה ביד קשה ובנוסף הורה על הצבת מאבטח בבית המדרש

המשטרה עצרה חשודים; ראש העירייה מציב אבטחה בבית המדרש
נוער השוליים מכה באברכים צילום: באדיבות המצלם

בעקבות הקטטה בסמוך לבית הכנסת של חסידות 'דאראג' ברחוב נפחא בבני ברק בליל חג השבועות, במשטרת רמת גן עצרו שלושה נערים קטינים החשודים במעורבות בקטטה.

במשטרת ישראל שחוקרת את הנושא נמסר: אלימות היא נגע חברתי פסול, ובהתאם משטרת ישראל רואה בחומרה כל אירוע אלימות ומעשה בריונות כנגד כל אזרח באשר הוא.

מיד עם קבלת הדיווח במשטרה אודות הקטטה, הגיעו למקום כוחות משטרה ונפתחה חקירה. המשטרה עצרה שלושה חשודים. מטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי המשטרה תבצע את כל פעולות החקירה הנדרשות על מנת למצות את הדין עם החשודים במעשה.

בתוך כך, ראש העיר אברהם רובינשטיין נכנס לעובי הקורה לאחר ששמע על התקרית הקשה והורה לאחראים לטפל במקרה הקשה והורה על הצבת מאבטח קבוע ליד בית המדרש של חסידות דאראג.

ראש העיר אף שוחח עם מפקדי המשטרה ועם ראשי השיטור העירוני והנחה אותם להפיק לקחים ולתגבר את השמירה בתקופה הקרובה לטובתם ולביטחונם האישי  של תושבי העיר. 

בנוסף הודיע רובינשטיין על קיום בדיקת עומק מקיפה עם כלל גורמי המקצוע לגבי התנהלותם של כלל הכוחות בשטח. 

אני ראש העיר מחויב לביטחונם האישי של כלל התושבים. דיברתי מיד אחרי האירוע גם עם הממ״ר מומו בוריה וגם עם המפקד השיטור העירוני והוריתי להם לעשות הכל על מנת למצוא את הפורעים ולהעמידם לדין.

אלימות דארג חג השבועות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד