י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"הוא לא מבין" • בלעדי

עימות חריף ביותר בין גפני לסגן השר כהן

תיעוד בלעדי שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', מציג את ח"כ גפני כשהוא מתייחס לראשונה לנושא 'ביטוח האברכים' ותוקף בחריפות את סגן השר איציק כהן שהעביר אותו למורת רוחו וחרף התנגדותו הנחרצת, "פשוט לוקחים את הכסף שהבאנו ומוציאים מזה כסף" • צפו בדבריו של גפני

עימות חריף ביותר בין גפני לסגן השר כהן
משה גפני/יצחק כהן צילום: יהודה חיים/דוד כהן, פלאש 90

לראשונה מאז פורסם דבר העברת תוכנית 'ביטוח האברכים', נושא שבו חלוקים חבר הכנסת משה גפני וסגן השר יצחק כהן, מש"ס, 'בחדרי חרדים' מפרסם תיעוד בלעדי של יו"ר ועדת הכספים חה"כ גפני מתייחס ותוקף את יוזמתו של כהן.

במהלך ישיבה פוליטית שהתקיימה אמש (שני) בחיפה, תקף גפני את סגן שר האוצר יצחק כהן שהוביל את היוזמה ושוחח על הבעייתיות של הורדת תקציב מהישיבות והכוללים. כשלדבריו, "לבוא ולהוריד מהכסף הזה, זה לא שמוסיפים כסף, באים ולוקחים מהכסף הזה שהוא מיועד לכוללים לוקחים מזה כסף ועושים מזה ביטוח לאברכים".

הדברים נאמרו בישיבת סניף 'דגל התורה' בחיפה בהשתתפות ח"כ משה גפני, מנהל המחלקה המוניציפלית מנחם שפירא, מ"מ רה"ע מיכי אלפר, ח"מ העיר מנחם קפלן וראשי 'דגל'.

גפני הסביר את הבעייתיות בדבר ואמר כי "לא כל הזמן יהיה לנו כוח, מחר יבוא האוצר ויראה כי טוב ויקח כסף מהסעיף של האברכים ויעשה הכשרת עובדים, יעשה שיהיה תקציב לתארים אקדמיים - הרי לפי האוצר זה פיקוח נפש יותר מביטוח".

"פשוט יקחו את הסעיף הזה", הוסיף גפני והסביר כי "היום שיש לנו כוח יעשו קצת ואחרי זה שיהיה לנו קדנציה שלא יהיה לנו (כוח א.ק.) יגידו ניקח מפה כסף, זה הרבה כסף שיש פה, ונעשה הכשרת אברכים לאקדמיה", גפני הסביר כי ההתנגדות שלו נבעה מכך שהוא ראה בכך "דבר אידאולוגי חמור מכל בחינה אפשרית".

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה גפני מוסיף ואומר "שלא לדבר טכנית שפשוט לוקחים את הכסף שהבאנו ומוציאים מזה כסף ועושים מזה ביטוח שאצלנו עסקנים בדרג גימל עושים ביטוח", בדבריו תקף בחריפות את סגן השר איציק כהן ואמר כי "מי שעושה את זה, לא מבין מול אנחנו עומדים, אני מקווה שזה לא יקרה".

ביטוח אברכים משה גפני סגן שר האוצר משרד האוצר דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד