י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
צפו בתיעוד

גפני: "כל מאמץ שליברמן לא יעבור אחוז החסימה"

יו"ר 'דגל התורה' נשא דברים בפני נציגי המפלגה בחיפה והתייחס לחקירות ראש הממשלה, כשלדבריו: "אני לא אוהב את ההתנהגות שלו אבל אלה לא עבירות שמדינה מערבית אחרת היו מעמידים ראש ממשלה לדין וגורמים לו ליפול". גפני אמר על נתניהו: "אפשר לחשוב מה הוא כבר עשה"

גפני: "כל מאמץ שליברמן לא יעבור אחוז החסימה"
גפני וליצמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעוד מערכת הבחירות החלה באופן רשמי בלבד אך באופן מעשי היא עדיין בדמדומיה הראשונים, יו"ר וועדת הכספים ח"כ משה גפני מציב לעצמו יעד שליברמן לא יהיה יעבור את אחוז החסימה ומדבר גלויות על חקירות ראש הממשלה.

בכינוס פוליטי שהתקיים אמש בעיר חיפה, התייחס יו״ר דגל התורה ח"כ משה גפני לאתגרים העומדים בפני הסיעות החרדיות בבחירות ותקף את ישראל ביתנו ואת אביגדור ליברמן שהוביל לבחירות המוקדמות ביותר בהיסטוריה של ישראל.

גפני סיפר לנוכחים כי "רצינו להעביר כסף לעזה, לצפון, אנחנו מדינה שמוקפת אויבים, אבל את ליברמן לא עניין כלום רק להפיל את נתניהו, זה היה הנושא שלו, שום דבר אחר. פתאום הוא מצא את הגיוס שבשבילנו זה הדבר הכי חשוב, אם הוא לא היה מוצא את הגיוס הוא היה מוצא את השבת, אם הוא לא היה מוצא את השבת הוא היה מוצא את החמאס - המציאות הזו היא מציאות שהייתה מתרחשת בכל מקרה".

גפני הוסיף ושטח את התוכנית, כך שלדבריו "אנחנו נצטרך להיערך לבחירות זה יותר זמן מפעם קודמת יש לנו שלושה וחצי חודשים עד הבחירות אבל גם כן נצטרך להתמודד עם העניין הזה לא נוכל להתקיים בדרך. בשבילי", הוסיף גפני. "זה איום ונורא, עוד הפעם אחרי מערכת בחירות עירונית, כל מה שנלווה לעניין הזה, וזה לא קל אצלנו, אבל אין ברירה אי אפשר להתעייף אין לנו את הפריבילגיה בגלל שההבדל בין הטוב לרע הוא בחוט הסערה".

"מספיק שיהיה מצב כזה ששוב אנחנו ניקלע לסיטואציה שהוא (אביגדור ליברמן א.ק.) יהיה לשון מאזניים ולנו לא יהיה מספיק קולות כדי להרכיב קואליציה לבד ושוב אנחנו עומדים על הבעיות הכי קשות שיש, הוא עומד על הכל ולא עושה חשבון בכלום".

לא אוהב את ההתנהגות שלו

גפני אף התייחס לחקירות המתנהלות כנגד ראש הממשלה שטען כי ״הם רוצים להפיל את ביבי, הם לא מפסיקים עם החקירות נגדו, אפשר לחשוב מה הוא כבר עשה". גפני הודה, "אני לא אוהב את ההתנהגות שלו אבל אלה לא עבירות שמדינה מערבית אחרת היו מעמידים ראש ממשלה לדין וגורמים לו ליפול".

"אני מקווה שהוא יתגבר על זה בגלל שאין באמת ראש ממשלה יותר טוב ממנו (נתניהו א.ק.) עם כל החסרונות, ויש לי עליו תלונות מכאן ועד להודעה חדשה. הוא ראש ממשלה שלא מתלהם, הוא לא הולך למלחמות לא היה דבר כזה אצל אולמרט".

יו"ר ועדת הכספים שיבח את נתניהו, "הוא מתנהג באחריות גם בנושא הכללי וגם בנושא הביטחוני, היינו יכולים להיות במצב נורא ואיום". לדבריו, "אם היה ראש הממשלה אחר - היה כאן עניין של שכיפות דמים. מישהו אחר לא היה שותק על מה שהיה כאן אבל הוא ביום אחד עצר הכל ואני יודע באופן אמיתי שיש דברים שהוא לא עושה".

משה גפני בנימין נתניהו חקירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד