י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
האם מתחננת

"אל תתנו עונש מוות לבעלי שרצח את ילדיי"

אם אמריקנית לחמישה ילדים שנרצחו על ידי אביהם ביקשה מחבר המושבעים לחוס עליו ולא לתת לו עונש מוות: "הייתי קורעת לו את הפנים"

"אל תתנו עונש מוות לבעלי שרצח את ילדיי"
טימותי ריי ג'ונס צילום: רויטרס

אמבר קייזר, מי שילדיה נרצחו באכזריות ע"י אביהם, אמרה אתמול (שלישי) בבית משפט בדרום קרוליינה, כי טים ג'ונס "לא הראה רחמים לילדים שלי, אבל הילדים שלי אהבו אותו".

האבא בן ה-37 הורשע בחודש מאי האחרון בהריגת הילדים שהיו בגילאי שנה עד שמונה, בביתו ליד לקסינגטון שבדרום קוריליינה - ב-28 באוגוסט 2014.

אתמול דן חבר המושבעים האם להוציא להורג את ג'ונס או לתת לו מאסר עולם לכל החיים ללא יכולת להשתחרר.

"אני שומעת מה הילדים שלי עברו ומה הם סבלו", אמרה גברת קייזר בבית המשפט אתמול, "וכאמא, אילו יכולתי לקרוע את פרצופו באופן אישי הייתי עושה זאת. זאת האמא שנמצאת בתוכי. זאת הלביאה - אמא שבתוכי".

טימותי ריי ג'ונס, האב שרצח את ילדיו באכזריות. צילום: רויטרס

האמא, גברת קייזר, אמרה לחבר המושבעים שהיא התנגדה לעונש מוות במשך רוב חייה. היא אמרה שלמרות שלפעמים היא מקווה שהמערכת המשפטית "תטגן" את בעלה לשעבר למוות, עדיין היא לא תבחר בסופו של דבר לגזור עליו עונש מוות.

"הוא לא הראה לילדים שלי שום רחמים בשום אמצעי", אמרה. "אבל הילדים שלי אהבו אותו, ואם אני מדברת בשם הילדים שלי ולא בשם עצמי, זה מה שיש לי להגיד". האמא הוסיפה כי היא תכבד כל החלטה שחבר המושבעים יגידו לה.

יצוין כי הזוג התגרש לאחר תשע שנות נישואין. הגברת נתנה לו משמורת על הילדים מאחר והיא לא הצליחה לגדל את הילדים מבחינה כלכלית. באותו יום שבו רצח האבא את הילדים הוא היה עצבני מאד על אחד מהם, והחליט לחנוק את הילדים. כך על פי כתב התביעה.

עוד עולה מכתב התביעה כי האבא עטף את הגופות בשקיות פלסטיק, הוא שם אותם ברכב הספורט שלו והסתובב תשעה ימים עם הגופות ברכב, ואז השאיר את הגופות באיזה שדה באלבמה.

לבסוף הוא נעצר במהלך בדיקה שגרתית של שוטר תנועה במיסיסיפי, כאשר אחד השוטרים הריח ריח של גופות מהרכב שלו.

קרוליינה אמא גופות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד