י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ככלב השב על קיאו

הוארך מעצרו של החייט הפוגע "לא שולט בעצמו"

הוארך מעצרו של החייט שנחקר ונעצר אמש בחשד לעבירות חמורות בנערים, בעסק שהוא שותף לו בשכונת מאה שערים בירושלים • עורך דינו: "מחפשים אותו"

הוארך מעצרו של החייט הפוגע "לא שולט בעצמו"
אילוסטרציה צילום: unsplash

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: החשוד בן ה-46 שדבר מעצרו פורסם אמש לראשונה ב'בחדרי חרדים', הובא הבוקר (רביעי) לבית משפט השלום בירושלים, שם חוקרי המשטרה ביקשו להאריך את מעצרו בשלושה ימים. "ביקש ממנו סליחה" פירט הטוען המשטרתי בפני השופט אלעזר ביאלין, זאת לאחר שנגע בתלמיד ישיבה בצורה אסורה במהלך מדידת מכנסיים.

אין מדובר במעצרו הראשון של החשוד בן ה-46 תושב פסגת זאב בירושלים, שהינו שותף בעסק לחייטות בלב שכונת מאה שערים בבירה. כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים' לפני כשנתיים וחצי, את המעשים החמורים ביצע על פי החשד, במהלך עבודתו. כאשר היה נתקל בהתנגדות ורתיעה מצד הקרבן, היה נוהג לומר 'סליחה' וממשיך בעבודתו כרגיל.

לאחר מעצרו הקודם, הוגש נגדו כתב אישום, בית המשפט הרשיע אותו ואף גזר עליו גזר דין הכולל מאסר בפועל, שאמור היה להתחיל בחודש מאי. אולם מאחר וזה הגיש ערעור, שעדיין מתנהל, לעת עתה הוא חופשי. מתברר, כך על פי העדויות שהגיעו למשטרה באמצעות 'טוהר המחנה' ולאחר התייעצות עם רבנים, כי הוא שב לסורו.

הנפגע שהגיש את התלונה במשטרה, בחור ישיבה מתחת לגיל 18, מסר עדות ברורה בפני החוקרים, ובבית המשפט אמר טוען המעצרים, כי מעדותו עולה עבירה "שזה לא משתמע לשני פנים", והוסיף כי מאז מעצרו, כבר ביקרו החוקרים בפרקליטות על מנת לגבש את תיק החקירה ואלה כבר נתנו מספר פעולות נוספות לביצוע.

בחקירתו של החשוד, כך המשטרה, הוא קשר את עצמו לעבירה, כאשר בתחילה נתן גרסה קצרה ולאחר מכן הרחיב. "הוא אמר שיש לו בעיה" אמר נציג המשטרה בשם החשוד, "כנראה שלא שלט בעצמו. זה לא היה מקרי" אמר על העבירה אותה ביצע על פי החשד החייט במהלך עבודתו.

פרקליטו מטעם הסנגוריה הציבורית עו"ד זכריה שלקובסקי, טען כי "מחפשים אותו" ו"זה נסיון סחיטה", אך נציג המשטרה אמר כי עצם העובדה שהחייט נותר לעבוד במקום ולא "החרימו" את בית העסק עד שתופסק עבודתו, שוללת את הטענה. עם זאת, עורך הדין הסכים כי החשוד שכבר הורשע בעבירה דומה, "צריך הליך טיפולי ושיקומי". למרות כך, לדבריו בגלל שיש לו עבר פלילי, ישנה תחושה סובייקטיבית שכוונותיו פליליות.

עורך הדין ביקש לשחררו למעצר בית, מאחר והוריו שעלו מאיראן לפני 13 שנים, לא יודעים על ה'בעיה' שלו, "שההורים לא ייחשפו לסיפור המביך הזה" ביקש. את השופט זה לא שכנע וזה קבע כי "קיים חשד סביר לכך שהמשיב ביצע לכאורה את העבירה" ובעקבות כך האריך את מעצרו ביומיים עד ליום שישי בבוקר.

וביערת הרע מקרבך מאה שערים מעשה מגונה מעשים חמורים הארכת מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד