י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לאחר ההכפשה

בשל הפשקווילים: אלו התומכים של הארגון

לפני חג השבועות הופצו בריכוזים החרדיים פשקווילים תחת הכותרת "ינר מחוץ למחנה" • כעת מגיעה התגובה החריפה של הוועדה הרוחנית עם עשרות חתימות של אדמו"רים ורבנים שהביעו תמיכה במכון

בשל הפשקווילים: אלו התומכים של הארגון
פשקווילים בירושלים צילום: אילוסטרציה

מזה כשבועיים שהריכוזים החרדים מוצפים בפשקווילים נגד מכון י.נ.ר. תחת חתימת "טוהר המחנה" ובהשקעה כספית עצומה, כאשר מנגד נשמעים טענות בציבור על עיוות התמונה שהוצגה לרבנים בנידון.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מדובר במכון שנחשב למומחה בתחום הנישואין והמשפחה במגזר החרדי, שכבר צבר רקורד של רבבת בוגרים שרבים מהם מנהלים בעצמם קליניקות, לכן לא פלא שהפשקוויל לא התקבל באהדה גדולה בציבור. היום הגיעה התגובה הרשמית והחריפה מצד הוועדה הרוחנית של המכון.

במכתב שמתפרסם היום, עליו חתומים רבני הוועדה הרוחנית הרב דניאל עשור והרב יוסף קהתי, מגיבים הרבנים ל"האשמות" וכותבים כי איש לא פנה אליהם בטענה או בצורך לתיקון כלשהו בטרם פורסם הפשקוויל ש"מכפיש את שמו הטוב של מכון י.נ.ר ואלפי בוגריו", כלשונם.

במכתבם אותו הם מייעדים "לציבור האברכים, שומרי תורה ומצוות, בוגרינו ותלמידינו בכל אתר ואתר", מציינים הרבנים כי "הופתענו לגלות בימים אלו פרסום המכפיש את שמו הטוב של מרכז י.נ.ר ואלפי בוגריו, שכן פרסום זה נעשה ללא כל בירור או פניה למרכז או לועדה הרוחנית שלו, ושלא במסגרת המקובלת והמחויבת מצד הציוויים "שמוע בין אחיכם" ו"בצדק תשפוט את עמיתך", לפיכך הפרסום כפי שנעשה הרי הוא חוטא לאמת".

עוד מוסיפים הרבנים: "ראוי לציבור לדעת, כי המרכז מוביל מזה עשרים שנה את תחום הנישואין והמשפחה בקהילות השונות בארץ ובעולם, בהכשרת אנשי מקצוע מעולים העוסקים בהשכנת שלום בית בבתי ישראל מתוך שליחות ואמונה, כאשר הכל נעשה תחת הנחיותינו ופיקוחנו", חותמים רבני הוועדה את מכתבם.

למכתב מצורפים עשרות חתימות של גדולי ישראל מכל החוגים ב-20 השנים האחרונות שהביעו תמיכה במכון.

פשקוולים טוהר המחנה רבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד