י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הכניסו את היד עמוק לכיס

כמה עולה להביא את גדולי הזמר לשמחה שלכם

רוצים ליהנות מהופעה פרטית של זמר חסידי מפורסם? הכינו את הארנק, זה הולך לעלות לכם ביוקר • כתב עיתוני רשת 'קו עיתונות' התחזה לבן משפחה נרגש וליקט עבורכם את המחירון המלא, בתוספת אנקדוטות מאחורי הקלעים 

כמה עולה להביא את גדולי הזמר לשמחה שלכם
גדולי הזמר החסידי צילום: יונתן זינדל/אביר סולטן, פלאש 90

חלק מרכזי בתכנון כל חתונה במגזר החרדי הוא הזמנת התזמורת, הנגן, הזמר או המקהלה, שילוו את שמחת חתן וכלה. הם יקבעו את הקצב, יתנו את הטון ויכניסו אנרגיות של שמחה בבני המשפחה הנרגשים ובאורחים המפזזים.

מבלי להיכנס להיסטוריה של המוזיקה החסידית, נתון מוחלט הוא שמרבית כוכבי הזמר החסידי מתגוררים בארה"ב. אשר על כן, על מנת ליהנות בשמחתכם המתקיימת בישראל משירתו של אברהם פריד או יעקב שוואקי, יהא עליכם ליצור קשר עם אמרגנים מקומיים ואף לשלם תמורת הטיסה והשהות.

אם חשקה נפשכם והפרוטה מצויה בכיסכם, תוכלו לקבל על במת החתונה שלכם כל כוכב זמר חסידי שיעלה בדעתכם, כל זאת ובלבד שתהיו מוכנים להכניס את היד עמוק לכיס ולשלם מחיר לא מבוטל, כיאה לזמרים במעמדם. בניגוד להופעה בקונצרט או 'דינר' - הופעה בחתונה פרטית נחשבת לפחות "מכובדת" והמחיר בהתאם.

לרגל עונת החתונות ובכדי לקצר לכם את הדרך, 'קו עיתונות' יצא בפרויקט מיוחד ואסף ביסודיות את כל הנתונים ומציג לכם את המחירון המלא של כוכבי הזמר החסידי.

לצורך העניין, "לבש" כתב 'קו עיתונות' את דמותו הלא קיימת של ישראל יגודיוב, אחיו של אברהם, תלמיד ישיבת יסודות לב (רמב"ם) בתל אביב, שצפוי להינשא בשעה טובה ביום שני, ט' אלול תשע"ט, באולמי שרתון סיטי טאואר ברמת גן.

ישראל התקשר לאמרגנים הישראלים של גדולי הזמר החסידי וביקש לברר כמה עולה להזמין זמר חסידי מפורסם לחתונת המשפחה. חשוב לציין כי מרבית המחירים ניתנו כמשוערים בלבד, מבלי להיכנס למשתנים רבים שעשויים להשפיע על המחיר ומבלי שניהלנו מו"מ קשוח, בתקווה שהיה משיג מחיר משופר יותר.

על מנת לקבל תמונת מצב מדויקת יותר, שוחח כתב 'קו עיתונות' גם עם גורמים מוכרים בענף המוזיקה וההפקות החסידיות, כדי לבדוק מצדם האם המחיר שננקב הוא אכן המחיר שהם מכירים מהחיים האמיתיים.

זמרים שלא הצליח 'קו עיתונות' ליצור קשר ישיר עמם או עם האמרגן, כמו גם זמרים מהליגה הנמוכה יותר - שמתנהלים ללא נציג רשמי בישראל - העריכו את מחיריהם על פי שיחות עם אנשים בענף, המתבססים על מחירי אירועים מהעבר הקרוב. המחירים המוצגים כוללים מע"מ. ובכן, יוצאים לדרך.

מרדכי בן דוד

גדול הזמר החסידי מארה"ב הוא אולי היחיד שעל שירתו גדלו גם חתנים, גם הורים וגם סבים - מה שמעלה את ערך נוכחותו בחתונה ומייקר את מחיר הופעתו, גם ברבות הימים.

מחירון: 20,000$. אם הוא במקרה נמצא בתאריך המיועד בישראל, המחיר עשוי להגיע ל-15,000$.

חשוב לדעת: בנוסף לשירתו לאורך כל השמחה, המשתתפים ייהנו (ללא תוספת מחיר) מטיש-קומזיץ מיוחד בסוף הערב.

אברהם פריד

גם אחרי עשרות שנות קריירה מוזיקאלית, גדול הזמר החסידי אברהם פריד ממשיך להוביל, לחדש ושומר בצדק את מקומו בצמרת עולם המוזיקה היהודית. פריד בורר את הופעותיו והוא מלווה בצוות מקצועי וקפדן המכין היטב כל חלק בהופעה המתוכננת, כדי להפיק את המיטב.

מחירון: 76,000 ₪

חשוב לדעת: המחיר אינו כולל כרטיס טיסה במחלקת ביזנס ולינה במלון.

יעקב שוואקי

לפני כשני עשורים, דרך כוכבו של יעקב שוואקי, אז אברך צנוע מהקהילה החאלבית בשכונת דיל שבניו ג'רזי. מאז הספיק להחליף סגנונות ולגוון קהלים, והוא כיום מבוקש בעיקר בקרב תושבי חו"ל.

מחיר: 120,000 ₪

שוואקי. צילום: יונתן זינדל פלאש 90

ליפא שמלצר

הזמר החסידי הסופר-יצירתי עבר בתקופה האחרונה מהפך המתבטא גם בשירתו, והוא חוזר לסגנון חסידי מקורי איתו התחיל את הקריירה. בהתאם לכך, חזר ליפא להופיע באירועים חרדיים וזרם ההזמנות לשמחות משפחתיות גובר מיום ליום.

מחיר: 22,000 $

בני פרידמן

אחיינו של אברהם פריד פיתח קריירה מוזיקאלית משל עצמו ונחשב ללהיט בחתונות חסידיות, בין היתר בזכות אנרגיות חסידיות רעננות ודיסקים שמושמעים כמעט בכל בית.

מחיר: 10,000 $

נקודה למחשבה: פרידמן מופיע עם כל תזמורת, אך נציגו בישראל ממליץ על תזמורתו של גרשון פריישטט, לטובת ההרמוניה ושיתוף הפעולה. עלות תזמורת של 6-7 נגנים תגיע לכ-15,000 שקלים.

בדרג הבא, נמצאים זמרים נכבדים שחלקם מוכרים יותר וחלקם פונים לנתח קהל ספציפי, כולם תושבי ארה"ב מלבד אחד (גרטנר, לונדון). מחיר הופעתם בישראל מוערך וכאמור, משתנה בכפוף לתנאים שונים.

אייזיק האניג - 8,000 $

שלמה דסקל – 10,000 $

שלום למר – 12,000 $

שלמה גרטנר – 8,000 $

בערי וובר – 8,000 $

זמרים חסידים מחירון קו עיתונות זמר חתונות תזמורת חתונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד