י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נשלמות ההכנות

התרגשות: ב''איתרי'' חוגגים יובל שנים

ישיבת איתרי תחגוג הערב יובל שנים להקמת הישיבה המיתולוגית. 'בחדרי חרדים' עם הלוח זמנים של הכינוס הגדול

התרגשות: ב''איתרי'' חוגגים יובל שנים
קמפוס ישיבת איתרי בתלפיות צילום: באדיבות המצלם

נשלמות ההכנות לקראת כנס הבוגרים, שיתקיים הערב (חמישי) לציון 'חמישים שנה של תורה' בישיבת ''איתרי''.

לפני יובל שנים, חודש אלול תשכ"ח, הקים הגאון רבי מרדכי אליפנט זצ"ל את ישיבת איתרי בירושלים. מאז ועד היום בס"ד חמישים שנה של תורה, הישיבה והכולל שוקקים חיים של תורה ובהצלחה מרשימה.

עם פטירת ראש הישיבה ורעייתו, בעצת ראש הישיבה הגאון רבי שלמה פישר, הוסב שם הישיבה לזכרם "ישיבת זהב מרדכי – איתרי". הישיבה המתחדשת עולה ומתעלה, כאשר בוגרי הישיבה המבקרים בה מעת לעת מעידים כי הישיבה זכתה לחזור לימיה הגדולים.

בשל הגידול המבורך, נוצר הצורך בשיפוץ בית המדרש הוותיק והמרווח של הישיבה, ובר"ח אלול האחרון חנכה הישיבה מחדש את בית המדרש. היכל בית המדרש, המוכר כבית המדרש רק לדורות הראשונים של הישיבה, שוב מלא וגדוש בתלמידי הישיבה ואברכי הכולל, המונים יחדיו כמאתיים וחמישים לומדים כ"י.

מהנהלת הישיבה נמסר כי הכנס מיועד לבוגרי כל ישיבות איתרי, כולל הישיבה קטנה בירושלים והישיבה בחדרה, וכי למרות מאמצים רבים שנעשו לא הצליחו לאתר את הבוגרים הרבים הפזורים בארץ ובעולם, אך כמובן ישמחו בהשתתפותם של כלל הבוגרים.

כאמור, האירוע הגדול יתקיים הערב בקמפוס הישיבה בשכונת ''תלפיות'' בירושלים, כאשר המארגנים השוקדים על ההכנות המרובות, ממתינים לבואם של מאות ואלפי בוגרי הישיבה לדורותיה, וזאת במטרה לחזק את הקשר בין הבוגרים לבין הישיבה הקדושה, להגדיל תורה ולהאדירה.

ישיבת איתרי כנס בוגרים אליפנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד