י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
חמש שנים אחרי הקמתו

מה קורה בערוץ: שני כתבים נוספים עוזבים

'ערוץ 20' שהוקם לפני חמש שנים כדי להיות שופר בעיקר לציבור הימני בישראל, חווה ימים קשים, כאשר בזה אחר זה עובדים מפוטרים וחלקם עוזבים מעצמם • כך למשל הערוץ נותר עם שני כתבים בלבד במהדורה המרכזית • לעומת זאת, תכנית הדגל שירדה בשנה שעברה חוזרת למסך עם מגיש חדש

מה קורה בערוץ: שני כתבים נוספים עוזבים
הפגנה נגד סגירת ערוץ 20 צילום: תומר נויברג, פלאש 90

מה עובר על 'ערוץ 20'? חמש שנים אחרי שהוקם עם צוות של 60 עובדים, הערוץ הפונה בעיקר לצופים הימניים שבאזרחי ישראל, חווה משבר שהולך ומעמיק.

לאחר גל פיטורים לאחרונה, היום (חמישי) מתפרסם באתר הברנז'ה 'אייס' כי שני כתבים נוספים עוזבים את מערכת החדשות של הערוץ.

מדובר בכתב הצבאי נועם אמיר, שהיה בעברו הכתב הצבאי של עיתון 'מעריב'. עבור 'ערוץ 20' מדובר באבידה קשה, שכן אמיר נחשב לאחד הכתבים הצבאיים היותר אמינים ומקצועניים שיש לעיתונות כיום להציע.

כתב נוסף שהודיע על עזיבה, הוא הכתב בן זגדון, שכיסה את תחומי המשטרה, המשפט ועוד.

על פי הדיווח ב'אייס', מערכת החדשות של הערוץ נשארת עם מגיש שהינו כתב בעצמו ועוד שני כתבים בלבד, והשאלה הנשאלת: איך אפשר לקיים ככה מהדורת חדשות?מתוך שידורי הערוץ. שמעון ריקלין וינון מגל

לפני כחודשיים וחצי פורסם כי הנהלת 'ערוץ 20', שוקלת לקצר את מהדורת החדשות המרכזית ל-45 דקות וזאת ככל הנראה בשל מצוקת כוח אדם קשה. מתחילת שידור מהדורת החדשות, היה הצוות מצומצם למדי והוא כלל חמש כתבים, מעט עורכי וידאו ותחקירנים וכדי לחפות על מצוקת שידורי החוץ התרבו הראיונות באולפן.

על פי הדיווח אז באתר 'אייס', לאורך החודשים האחרונים עזבו עובדים בתחומים שונים את הערוץ, ולפני כחודשיים וחצי הוחלט על סבב קיצוצים ראשון במסגרתו יסיימו כעשרה עובדים את עבודתם בערוץ.

בעקבות המצב שנוצר בערוץ והחשש מהלא נודע, הוקם ועד עובדים בארגון העיתונאים.  

מאידך, ב'ערוץ 20' מחזירים למסך את תכנית הדגל של הערוץ 'הפטריוטים' שירדה מהאוויר לפני כשנה והוגשה אז על ידי העיתונאי אראל סגל והפובליציסטית עירית לינור. בכ' בסיוון כאמור התכנית חוזרת והיא תשודר מידי ערב בשעה 21:00 בהגשת איש התקשורת ינון מגל.

מגל היה בעברו מגיש המהדורה המרכזית ב'ערוץ 1', העורך הראשי של אתר 'וואלה', כמה חודשים ח"כ מטעם 'הבית היהודי', כיום הוא מגיש תוכנית אקטואליה מידי בוקר ברדיו 103FM לצד העיתונאית ענת דוידוב וכן תוכנית אקטואליה ב'ערוץ 20' לצד העיתונאי שמעון ריקלין. אולם בעקבות המעבר של מגל להגשת 'הפטריוטים', ריקלין יגיש את תכנית הערב לבדו והיא תיקרא 'ריקלין ושות'.

 

ערוץ 20 אייס גל פיטורים פיטורי עובדים ינון מגל הפטריוטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד