י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
תיעוד התאונה הקטלנית

מנחם סנדר ז"ל מביתר נהרג בהתנגשות חזיתית באוטובוס • צפו

בתאונת הדרכים הקטלנית שהתרחשה הלילה בסמוך לעיר ביתר עילית ובה התנגש רכב פרטי באוטובוס, נהרג צעיר חרדי בן 22 תושב המקום • מחקירה ראשונית עולה, כי הנהג שנסע לכיוון ביתר, ככל הנראה סטה מנתיבו אל עבר הנתיב הנגדי בו נסע האוטובוס, והתנגש בו חזיתית • צפו  

מנחם סנדר ז"ל מביתר נהרג בהתנגשות חזיתית באוטובוס • צפו
תאונה קטלנית בכביש עוקף חוסאן סמוך לביתר צילום: דוברות זק"א

כמה שעות לאחר תאונת הדרכים הקטלנית שהתרחשה הלילה בסמוך לביתר עילית, ניתן לפרסם כי מי שנהרג, הוא צעיר תושב העיר שהתנגש חזיתית באוטובוס שיצא מהעיר לכיוון ירושלים.

הצעיר שנהרג הוא מנחם סנדר גרינברג ז"ל, בן 22 תושב ביתר עילית, בשעה שהתנגש באוטובוס הוא היה לבדו ברכב. נהג האוטובוס וכן נוסע נוסף שהיה באוטובוס בעת התאונה, לא נזקקו לפינוי לבית החולים. צוות זק"א ביתר בפיקודו של הקמב"ץ ראובן ראובן, פעלו במשך כל הלילה לשמור על כבוד המת באיסוף הממצאים הרבים בזירה. 

צוות 'בשורה מרה' של מחלקת הרווחה בביתר עילית, גב' רוט ופנחס וויס, ישבו מאז שעות הבוקר המוקדמות עם בני המשפחה, והודיעו להם על האסון הנורא.

מחקירה ראשונית של בוחני התנועה במשטרת מחוז ש"י ופרטיה הראשוניים הגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה, כי הנהג בן ה-22 שנסע לכיוון ביתר, ככל הנראה סטה מנתיבו אל עבר האוטובוס, והתנגש בו חזיתית.

בתיעוד מצלמת הרכב שתיעדה את נסיעת האוטובוס, ניתן להבחין כי הוא נוסע מכיוון ביתר לגזרת ירושלים, על כביש 375. כאשר האוטובוס עולה את כביש עוקף חוסאן, רכב שמגיע ממול חוצה קו הפרדה רצוף ומתנגש בעוצמה באוטובוס.

כזכור, התאונה אירעה בסמוך לשעה 2:00 בין רכב ואוטובוס, בסמוך לביתר עילית. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום דיווחו על נהג רכב בשנות ה-20 לחייו עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים, ולא נותר להם אלא לקבוע את מותו.

תאונה קטלנית ביתר עילית חרדי נהרג תאונה חזיתית כביש עוקף חוסאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד