י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
קרב סוער

עמית סגל, העיתונאי החרדי ו'ארדואן מרמת גן'

בעקבות טורו של העיתונאי החרדי ידידיה מאיר: אמש התפתח עימות בין הפרשן הפוליטי של "החדשות" לבין ראש עיריית רמת גן החדש - שמסתמן כראש עיר שמנסה להלך אימים על צביונה היהודי של העיר

עמית סגל, העיתונאי החרדי ו'ארדואן מרמת גן'
עמית סגל וכרמל שאמה הכהן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אמש (חמישי) התרחש קרב עז בטוויטר בין הפרשן הפוליטי של "החדשות", עמית סגל, לבין ראש עיריית רמת גן החדש, כרמל שאמה הכהן, שמסתמן כראש עיר שמנסה להלך אימים על צביונה היהודי של העיר ומשתלח בערכים הקדושים ליהדות כאחרון האנשים בשוק.

זה התחיל מציוץ של עמית סגל בו שיתף את מאמרו של העיתונאי החרדי ידידיה מאיר, שפורסם בסוף השבוע בעיתון "בשבוע". מאיר מתח ביקורת חריפה על מאמצי הכפייה החילונית של ראש עיריית רמתן גן בעירו.

את הדברים כתב מאיר בעקבות פיטוריו של מנהל מחלקת התרבות התורנית בעיר, שבסך הכל רצה לשמור על צביון דתי של אירוע מוזיקה שהוגדר לציבור הדתי ומנע שמיעת קול אישה - דבר שלא סוכם מראש ולא תאם את קהל היעד.

בין הדברים כינה העיתונאי החרדי את שאמה "ארדואן מרמת גן", דבר שבוודאי לא הסב לראש העיר עונג מיוחד. כאמור, סגל שיתף את הטור הביקורתי והוסיף: "ארדואן מרמת גן: ידידיה מאיר בטור מדויק להפליא על כרמל שאמה שהחליט להשליט את הסובלנות ביד ברזל, כמו שאמר פעם פוליטיקאי אחד".

בתגובה, שאמה הכהן, בצעד מכוער למדי, בחר להתחמק מגופו של עניין ומגופן של טענות, והעדיף להתמקד דווקא בעברו הטרוריסטי הרחוק של אביו של סגל: "עדיין כפפות משי לעומת ידי אביך…", כתב. הדברים שאמר גונו על ידי עשרות עיתונאים.

בתגובה כתב סגל בהומור: "רק רוצה להזכיר לכרמל שאמה שהתא של אבא שלי במחתרת היהודית הורשע בהטמנת מטענים לראשי ערים", כשהוא כמובן מתכוון לעובדה שבפעילות 'המחתרת היהודית' (ב-1980 י.א) בה היה שותף אביו, פעלו אנשי המחתרת למלכד את מכוניתו של ראש עיריית רמאללה דאז, כרים ח'אלף.

הציוץ של סגל. צילום מסך, טוויטר

 

 

עמית סגל טוויטר כרמל שאמה הכהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד