י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ביהדות התורה שותקים

בש"ס מגיבים: ליברמן היסטרי, הוא לא רלוונטי יותר

בש"ס מגיבים בחריפות לדברי ליברמן: "הוא גמר עם הימין, נעול בשמאל ולכן הוא לחוץ" • ביהדות התורה סירבו להגיב: "לא נספק לו את זה״

בש"ס מגיבים: ליברמן היסטרי, הוא לא רלוונטי יותר
דרעי צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

בעוד שביהדות התורה בחרו שלא להגיב, בש"ס הגיבו לפני שעה קלה (מוצאי שבת) להצהרה של ליברמן שעשויה לשנות את המפה הפוליטית, ולפי ליברמן, "יכפה ממשלת אחדות בלי החרדים".

בהודעה שהוציאו בתנועה נמסר כי, "אביגדור ליברמן, לא רלבנטי יותר. הוא יישאר מחוץ לממשלה הבאה. גמר עם הימין, נעול בשמאל ולכן הוא לחוץ, היסטרי, מנסה לקושש קולות אבל הוא ייכשל כמו תמיד. ליברמן, שפעם אומר ככה ופעם אחרת, הוכיח שוב שהוא פולטיקאי ציני ולא אמין".

עוד הוסיפו בש"ס כי "ליברמן משקר כשהוא אומר שהחרדים דרשו הגדלת תקציבים לישיבות. שקר וכזב. המפלגות החרדיות כלל לא עסקו בתקציבים במו״מ הקואליציוני האחרון עם הליכוד. השיחות היו רק בעניני דת ומדינה".

"ליברמן לעומת זאת העלה דרישות כספיות מפליגות לעולים מחבר העמים. הוא דרש 400 מיליון שקלים לכל ח״כ בישראל ביתנו, שגרירים במקומות הזויים, הגדלת מצבת העובדים במשרד הקליטה והמון תקציבים לגופים סקטוריאליים לחלוטין של העולים מחבר העמים. כל הדרישות הכספיות שלו מתועדות. וכעת הוא מטיף בחוצפה על משבר כלכלי בגלל החרדים".

לדברי ש"ס, "ליברמן בצרות. הוא התנתק לחלוטין מגוש הימין. קיבל גט כריתות לאחר שמנע הקמת ממשלת ימין. זאת כששיקר כהרגלו והבטיח להמליץ על נתניהו כראש ממשלה. בשבוע שעבר הכריז שבני גנץ יקים ממשלה עם דובי הקוטב וסגר את הדלת גם עם השמאל. כעת נשאר לו טריק אחרון: הוא מכריז כי יכפה ממשלת אחדות. עוד בדיחה של ליברמן".

כאמור, ביהדות התורה בחרו לשתוק כדי שלא להצית אש, למרות שההצהרה עשויה לגרום להם למצוא את עצמם באופוזיציה.

בכיר בסיעה אומר בשיחה ל׳בחדרי חרדים׳ כי ״ליברמן זקוק לדלק כדי להדליק את השנאה. לא נספק לו את זה״.

עו"ד איתמר בן גביר, מראשי עוצמה יהודית, הגיב לדברי ליברמן שפסל אותו ואת החרדים, ואמר: ״עכשיו הכל מחודד בפני הבוחר - או ממשלת שמאל של גנץ-ליברמן, או ממשלת ימין של ביבי-בן גביר שאנחנו לשון המאזניים שלה".

לדבריו, "ליברמן שוב מוכיח שהוא עמוק בשמאל, וחסר כל עמוד שידרה אידיאולוגי: פעם הוא בימין פעם בשמאל, פעם נגד עודה, פעם מסתחבק עם טיבי, פעם שותף לחרדים ופעם מנסה לגזור קופה עליהם. ליברמן מסוכן לישראל וברור שכדי שביבי יקים ממשלת ימין צריך בן גביר חזק ומספר נציגים של עוצמה יהודית בכנסת הקרובה״.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד