ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
המפץ הבא בגוש השמאל?

דריכות: מה זומם הפוליטיקאי המזוקן?

דיווח ביממה האחרונה עשוי להפוך את מערכת הבחירות למרתקת הרבה יותר, לא רק בצד הימני; אהוד ברק משוחח בימים האחרונים עם אישים שונים מימין ומשמאל לשם הקמת גוש פוליטי שינסה לנגוס בקולות הימין • ברק בתגובה: "בשלב זה - רכילות"

דריכות: מה זומם הפוליטיקאי המזוקן?
ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק צילום: הדס פרוש, פלאש 90

האם המפץ הבא בגוש השמאל יהפוך מחלום למציאות? על פי דיווח של פרשן 'כאן11' מוטי גילת, ראש הממשלה ויו"ר 'העבודה' לשעבר אהוד ברק מתכנן קאמבק פוליטי, אך לא בראשות המפלגה אותה עזב, כי אם באמצעות הקמת גוש פוליטי עם דמויות מוכרות כמו, השרים לשעבר ציפי לבני, דן מרידור ובני בגין.

עוד ברשימה, שלוש דמויות חדשות שעדיין לא נראו בפוליטיקה, אך מוכרות מספיק לישראלים רבים; מדובר ברבנית עדינה בר שלום, בתו הבכורה של הגר"ע יוסף זצ"ל, המגישה לוסי אהריש, שבאה מהמגזר הערבי וכן את האלוף במיל' יאיר גולן שהיה סגן הרמטכ"ל.

כל השמות הללו עשויים לחבור לגוש פוליטי חדש יחד עם מפלגת 'העבודה', תחת הובלתו של אהוד ברק, הסבור כי הוא יהווה את הבשורה לאזרחי ישראל ויצליח מה שקודמיו לא הצליחו - להביס את בנימין נתניהו ולהחזיר את השלטון לשמאל. מה שבטוח, מהלך שכזה ינגוס משמעותית במפלגת 'כחול לבן' וירסק אותה.

לדברי גילת בתכנית 'השבוע' ב'כאן11', גורמים המקורבים לברק אומרים כי הוא שוחח עם אותם אישים וכי הסיכויים שגוש כזה יתממש גבוהים אם הסקרים יוכיחו שגוש כזה אכן מצליח לנגוס בקולות גוש הימין.

"ישנה אפשרות אמיתית שאהוד ברק יחזור לזירה הפוליטית - אבל אני לא חושב שזה יקרה במפלגת העבודה", אמר אושי אלמליח, מנכ"ל מפלגת 'העצמאות' לשעבר ומקורבו של אהוד ברק.

עוד הוסיף אלמליח; "אהוד ברק עבד ועובד בחיבורים ובאיחודים. הוא עשה את זה טוב מאוד גם בסיבוב הקודם שלו בזירה הפוליטית ואני מעריך שהוא יעשה את זה גם בסיבוב הזה. כל הכוונה היא, בסופו של דבר, לא לפצל את המחנה - אלא לאחד את המחנה".

אהוד ברק התייחס לדיווח בציוץ בחשבון הטוויטר שלו: "הערב בטלויזיה ניכרה התעניינות בתכניותי בתחום הפוליטי. ככל שיהיה לי מה לאמר תראו ותשמעו זאת ממני ישירות. כל השאר בשלב זה - רכילות".

 

אהוד ברק מפלגת העבודה בחירות לכנסת בחירות 2019 מוטי גילת כאן 11 יאיר גולן עדינה בר שלום לוסי אהריש בני בגין ציפי לבני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד