ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
דרמה

בגלל החרדים - ראש הכפר הפלסטיני הודח

סערת החתונה נמשכת: בארגון הפתח לא נרגעים מהתיעוד בו נראים 4 חרדים מתרועעים בחתונת בתו של ראש הכפר הפלסטיני הסמוך לרמאללה ועושים הכל כדי להדיח אותו מתפקידו | בינתיים הוא כבר נענש והודח מתפקידיו במפלגה | 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים וההתפתחויות

בגלל החרדים - ראש הכפר הפלסטיני הודח
חרדים בחתונה ערבית צילום: צילומסך

ראדי נאסר, העומד בראש מועצת הכפר דיר קדיס הסמוכה לרמאללה, אמר כי היהודים הוזמנו לחתונה של בנו על מנת לפגוע במוניטין שלו, אבל כל התירוצים שניסה להנפיק נפלו על אוזניים ערלות.

על פי הדיווח באתר 'הארץ', ראש מועצת הכפר הפלסטיני הודח מתפקידיו בתנועת הפתח, כולל תפקידו במשרד החינוך הפלסטיני, המשרד הודיע ​​כי המועצה המיוחדת תבחן את האירוע ותחליט על הצעדים שיינקטו נגד נאסר, "זוהי הפרה נוקבת של כל הערכים הלאומיים שלנו ופגיעה בעמדתו של כל פלסטיני", נכתב בהודעת משרד החינוך הפלסטיני.

תנועת פתח לא מסתפקת בכך והודיעה כי תקיים פגישה בין נציגי התנועה כדי להוביל לפיטוריו של ראדי נאסר מתפקידו וכי רשימת האורחים בחגיגה הועברה לגורמי הביטחון הפלסטינים.

בתיעוד וידאו שפורסם אמש (מוצ"ש) בין היתר גם ב'בחדרי חרדים', ניתן לראות ארבעה חרדים מצטרפים לחגיגות החתונה שהתקיימה ביום חמישי בלילה, לצד מאות מתושבי הכפר, הסמוך לרמאללה, חלק מהאורחים צילמו את היהודים, והסרטונים פשטו במהירות ברשתות החברתיות, הפכו לויראליים וגרמו לסערה.

התיעוד המסעיר:

פרשנים רבים מהחברה הפלסטינית ראו את נוכחותם של היהודים בחתונה כעלבון לתושבי הכפר ולפלסטינים בכללותם, וקראו להעניש את נאסר ואת משפחתו, נאסר מיהר להכחיש שהוא הזמין את היהודים ואמר שהם הגיעו אחרי חצות. "כשהם אמרו לי ולבן שלי שיש ארבעה יהודים שנכנסו לחתונה, הלכתי וזרקתי אותם מהמקום", הוא אמר.

בסרטונים שצולמו והגיעו לידי 'בחדרי חרדים', נראה שהמשתתפים דווקא התלהבו מהגעת חרדים לחתונה, אותם הניפו על כתפיהם והתלהבו מהאורחים המפתיעים שלבשו כיפות וציציות.

"מי שהזמין אותם היו אורחים בחתונה שעובדים איתם במוסך לתיקון מכוניות", ניסה ראש הכפר לטעון, אך כפי שזה נראה בארגון הפתח לא ינוחו עד שהאיש ינושל מכל תפקיד ציבורי.

כפר פלסטיני חרדים חתונה ערבים חתונה ערבית דיר קדיס הדחה ראדי נאסר ארגון הפתח הרשות הפלסטינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד