י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ממשיך ללכת על הראש של לפיד

היועץ של 'כחול לבן': "אסור לחזור על הטעות"

רונן צור, מי שהיה יועץ התקשורת בקמפיין הבחירות הקודמות של 'כחול לבן', ממשיך להתראיין ולבקר את יאיר לפיד על ההתקפות שלו כלפי החרדים השכם והערב, מהלך שלדבריו הינו טעות, "אי אפשר לקחת 17 מנדטים ולפסול"

היועץ של 'כחול לבן': "אסור לחזור על הטעות"
יועץ התקשורת רונן צור צילום: צילומסך 'ערוץ 12'

לא ברור אם זה אכן מדאגה לגוש ולממשלה חלופית שאינה בראשות בנימין נתניהו, אבל היועץ לשעבר של 'כחול לבן' בקמפיין הבחירות הקודמות - רונן צור, לא מרפה מחבר הכנסת יאיר לפיד וממשיך מעל במה נוספת לקרוא לו, לחדול מהמתקפות שלו נגד החרדים.

בראיון שהעניק לרינה מצליח ב'פגוש את העיתונות' אמר צור, "אין סוד שיש מחלוקת על הדרך ביני לבין לפיד. יש עניין עקרוני", הסביר יועץ התקשורת, "ניגשת מפלגת אופוזיציה מרכזית של גוש מרכז-שמאל והיא באה ואומרת 'אם נביא הישג במנדטים, לא נשב בקואליציה עם חרדים ולא נשב עם ערבים'".

צור המשיך ואמר ב'ערוץ 12': "בעניין הערבים יש בעיות עם המנהיגות שלהם, מקווה שזה ייפתר, אבל עם החרדים חייבים לשנות את הטון, אחרת כחול לבן נכנסת לתוך המו"מ עם מינוס של 30 מנדטים".

היועץ טען ובצדק כי אי אפשר לפסול אוכלוסיה שלימה ששווה 17 מנדטים ולהחליט מראש שלא יושבים איתה. הוא חזר שוב על מה שאמר גם בשבוע שעבר, "הייתי אומר ללפיד למתן את הטון. אי אפשר לקחת 17 מנדטים ולפסול. עם מי מרכיבים ממשלה ככה? אסור לחזור על הטעות הזו".

לסיום, שאלה המראיינת את היועץ המנוסה, האם להערכתו גנץ ולפיד ייפרדו עוד בבחירות האלה? "אם תהיה הבנה שיאיר לפיד הוא סוג של גדר הפרדה פוליטית בין האופוזיציה לממשלה, אז הם יצטרכו לקבל החלטה קשה", השיב.

 

רונן צור מפלגת כחול לבן יאיר לפיד שנאת חרדים הסתה נגד חרדים יועץ תקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד