י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לקחו טרמפים מרמת טראמפ

השרים זעמו: "אנחנו לא הצעצועים שלכם"

מקרה לא נעים אתמול לאחר הטקס החגיגי ברמת טראמפ; חלק משרי הממשלה נאלמו לחזור ברכבים לאחר שהמסוק שהביא אותם התקלקל • חלק מהם לא זרמו ולא הצליחו להסתיר את זעמם עד כדי כך שאחד מהם הטיח באחד המארגנים "בשביל מה הביאו אותנו לפה?"

השרים זעמו: "אנחנו לא הצעצועים שלכם"
מסוק. אילוסטרציה צילום: מאור קינסבורסקי, פלאש 90

שרי הממשלה המריאו אתמול (ראשון) לרמת הגולן בכדי להשתתף בישיבת הממשלה החגיגית לרגל קריאת השם ליישוב 'רמת טראמפ' כמחווה לידיד ישראל שהכיר ברמת הגולן כחלק ממדינת ישראל, אלא שעם סיום המאורע ההיסטורי, החיוך נעלם מפניהם של חלק מהשרים, כשנודע להם כי המסוק שהביא אותם התקלקל והם יאלצו לעשות את הדרך הארוכה במכונית.

על פי דיווחו של הכתב הפוליטי מיכאל שמש מ''כאן', ‏חלק מהשרים שנאלצו להגיע בלי רכבים לקחו טרמפים וכעסו מאוד על הסיטואציה המתישה שיצטרכו לעשות את הדרך הארוכה בפקקים ובעומסים.

שמש דיווח כי אחד השרים נצפה זועם על מי מהמארגנים וצועק "אנחנו לא צעצועים שלכם, בשביל מה הביאו אותנו לפה", כך השר. "אם לא ששמעתי באוזניי לא הייתי מאמין", סיפר הכתב.

‏הסאגה הסתיימה כאשר המזכיר הצבאי התערב והבטיח כי ידאג שהמסוק השני שכן היה תקין ואמור לנסוע לירושלים יעשה תחנת ביניים בתל אביב, אלא שחלק מהשרים שכעסו מאוד על ההתנהלות לא היו מוכנים לעלות למסוק ועשו את הדרך ברכבים או בטרמפים - אלו השרים שהשאירו את הרכב בקצה השני של המדינה.

מסוק תקלה טכנית שרי ממשלה רמת טראמפ כעס מיכאל שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד