י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"מזעזע, מחריד ובלתי אנושי"

תקיפת החרדית: השר קורא לשב"כ להתערב

כשכיפה מתנוססת לראשו, התייחס השר ארדן למקרה החמור של תקיפת הילדה החרדית בת השבע ואמר כי הוא "חייב להיחקר גם כאירוע לאומני עם השב"כ" • צפו בדבריו  

תקיפת החרדית: השר קורא לשב"כ להתערב
אב וילד. צילום אילוסטרציה צילום: pixabay

תקיפת הילדה החרדית בת השבע ממשיך להסעיר את התקשורת ואת המערכת הפוליטית; השר לביטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים גלעד ארדן נשא אמש (שני) דברים בטקס ההתייחדות השנתי עם זכרם של חללי משטרת ישראל באתר ההנצחה המשטרתי במכללה הלאומית לשוטרים בבית שמש.

"במאבק הזה משטרת ישראל מתמודדת ונמצאת יום יום בחזית. היא מתמודדת עם אירועי טרור, ולצערנו הרב היא מתמודדת גם עם פשעים ואירועים אנושיים קשים ביותר", אמר ארדן בהתייחסות לכתב האישום שהוגש נגד פלסטיני תושב דיר קדיס בתקיפה אכזרית של ילדה חרדית בת שבע.

צפו בדברי השר:

"בהזדמנות הזו ברצוני לומר כמה מילים, כיוון שקשה לי וקשה אני בטוח לכולנו שלא לחשוב על האירוע המחריד שבוצע, שבו ילדה בת 7 מהיישוב בבנימין נפלה קורבן למעשה מחריד, מעשה בלתי אנושי ובלתי נתפס".

למרות שבפרקליטות ובמשטרה אמרו כי אין אינדיקציה לתקיפה על רקע לאומני, השר הממונה על המשטרה אמר, "אין לי ספק שהנאשם בביצוע הזוועה הזו, אם יורשע במעשה הנורא, וכל אלו שסייעו לו, אין לי ספק שהם ניזונו גם מהסתה והשנאה שהם סופגים ברשות הפלסטינית מדי יום". לדברי ארדן לא משנה מה יגיד הנאשם המתועב לגבי הרקע ולגבי הנסיבות - "אירוע כזה חייב גם להיחקר כאירוע לאומני" קבע באופן חד משמעי. "עלינו לעשות הכל, את כל המאמצים, כדי להגיע למי שסייע לו", אותם שניים שלושה אנשים נוספים שהיו בדירה וסייעו לנאשם לבצע את זממו הילדה הקטנה, תוך שהם אוחזים בה בכוח.

"אני פונה מכאן לגורמי השב"כ, המשטרה והפרקליטות בבקשה ובציפייה להמשיך ולהפעיל את כל אמצעי החקירה" אמר ארדן, כדי לחקור האם הפלסטיני "הנתעב היה פועל כך גם אם היה מדובר, חלילה, בילדה פלסטינית. זהו מעשה בזוי ונחות של חיות אדם וחובתנו לבדוק עד הסוף גם את כיוון החקירה הלאומני ולמצוא אם היה מי שסייע למעשה הנורא הזה. כתב האישום הזה מטלטל ומחייב בעיני להמשיך את החקירה עד תום", חתם השר את דבריו בנושא.

אונס הילדה החרדית פלסטיני גלעד ארדן שב"כ פשע לאומני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד