י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בחורי ישיבה ממודיעין עילית

אותרו ארבעת החרדים שנעדרו במדבר יהודה

יחידות החילוץ של המשטרה ערכה סריקות לאיתור קבוצה של נערים חרדים שיצאו היום לטייל בנחל דרגה במדבר יהודה, ולפני זמן קצר הם אותרו • על פי המידע שהגיע ל'בחדרי חרדים', מדובר בבחורי ישיבה ממודיעין עילית

אותרו ארבעת החרדים שנעדרו במדבר יהודה
מסוק משטרתי, אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

ארבעת המטיילים אותרו על ידי צוותי החיפושים לאחר שעה של חיפושים.

כזכור, מנדבי יחידות החילוץ מגילות וים המלח נמצאים בדרכם למדבר יהודה, על מנת לחפש אחר ארבעה נערים חרדים שטרם שבו מטיול אליו יצאו, וקיים חשש לחייהם.

ארבעה נערים חרדים כבני 17, נכנסו מוקדם יותר היום לנחל דרגה בצפון מדבר יהודה. בשעה האחרונה לאחר שקרוביהם גילו כי הנערים טרם יצרו קשר, הם פנו לעזרת המשטרה.

מתנדבי יחידת החילוץ מגילות, בסיוע יחידת החילוץ ים המלח, התארגנו לסריקות בערוץ הנחל, על מנת לאתר את הנעדרים.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עלה כי מדובר בארבעה בחורי ישיבה ממודיעין עילית, שלושה ישראלים ואמריקאי, שנכנסו בשעות הבוקר לערוץ הנחל. גורמים המעורים בחיפושים אישור כי לאחר הפרסום על היעדרם, דיווחו מטיילים כי ראו ארבעה צעירים בסיום הערוץ.

מהפרטים שמגיעים ל'בחדרי חרדים' עולה, כי מדובר בארבעה בחורי ישיבה ממודיעין עילית, שלושה ישראלים ואמריקאי אחד, שנכנסו בשעות הבוקר לערוץ הנחל. גורמים המעורים בחיפושים אישורו, כי לאחר הפרסום על היעדרם, דיווחו מטיילים כי ראו ארבעה צעירים בסיום המסלול.

בעקבות המידע, ישנה בערכה בקרב יחידות החילוץ כי הנעדרים סיימו את ערוץ הנחל והם בדרכם החוצה, אולם בשלב זה הם עדיין מוגדרים כנעדרים מאחר ואין וודאות כי הם יצאו, בעיקר בעקבות החשיכה השוררת במקום.

מדבר יהודה איתור נעדרים יחידת חילוץ מגילות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד