י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"היא דוגמה לקידוש ה'" • צפו

התמיכה המפתיעה לה זכתה הח"כית החרדית

לאחר שספגה מתקפה כוללת בגלל ביקורה בסמינר החרדי מצד אישי ציבור חרדים וכן מצדן של בוגרות הסמינר, זוכה הערב חברת הכנסת עומר ינקלביץ' מסיעת 'כחול לבן' לתמיכה יוצאת דופן • צפו בתיעוד הבלעדי

התמיכה המפתיעה לה זכתה הח"כית החרדית
הרב גרוסמן צילום: פלאש 90

תיעוד בלעדי; לאחר שנקלעה לסערה סביב ביקורה בסמינר צ׳רנסקני, כששיאה של הסערה הייתה עת שיגר יו"ר וועדת הכספים מכתב זועם להנהלת הסמינר בו טען בין היתר כי "הרב שצ'רנסקי זצ"ל שעמד על משמר החינוך לא היה מאפשר דבר כזה" - זוכה הערב חברת הכנסת החרדית לתמיכה לא צפויה.

הערב השתתפה חברת הכנסת עומר ינקלביץ׳ באירוע של מוסדות 'מגדל אור' בראשותו של הגר"ד גרוסמן ובמהלך נאומו במקום, ניצל הרב גרוסמן את ההזדמנות בכדי להביע תמיכה מפתיעה בח"כית המושמצת.

הרב גרוסמן פנה אל הקהל בנאומו ואמר: "נמצאת איתנו חברת כנסת שהיא דוגמה לקידוש ה'..." כשהוא מתייחס למה ומה סביב ביקורה השבוע בסמינר בו היא למדה בצעירותה.

כזכור, 'בחדרי חרדים' פרסם בראשית השבוע תיעוד של חברת הכנסת עומר ינקלביץ׳ בסמינר שצ׳רנסקי, שבקרה במקום כחלק מניסיון שלה לסייע להם בעניין בירוקרטי, אך הביקור עורר תגובות זועמות הן מצד בוגרות הסמינר וכן מצדם של אנשי ציבור חרדים.

בעקבות התיעוד שיגר יו"ר וועדת הכספים חה"כ משה גפני מכתב זועם להנהלת הסמינר בו הוא כתב כי "נדהמתי לשמוע כי חברת כנסת מסיעה חילונית שמטרת הסיעה הזו לפגוע בכל הקדוש והיקר לעם ישראל, ביקרה והתקבלה בכבוד רב ע"י הנהלת הסמינר וכדי בזיון וקצף".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד