ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הסרטון המזעזע > התגובה

המשטרה על תיעוד הנכה: "חסם את הכביש בכוונה תחילה" • צפו

בניגוד לטענות שהועלו כי מדובר באדם שחלף במקום ואינו משתייך למפגינים, המשטרה מפרסמת תיעוד וידאו של המפגין הנכה בעל פרוטזה, כשהוא יושב על הכביש וחוסם אותו ולא נשמע לשוטרים שהורו על פינויו • במשטרה "מצרים על כל ניסיון מכוער להכפיש את השוטרים" 

המשטרה על תיעוד הנכה: "חסם את הכביש בכוונה תחילה" • צפו
הנכה חוסם את הכביש ולצידו הקביים צילום: דוברות המשטרה

בעקבות פרסום הסרטון ב'בחדרי חרדים' ולאחר מכן ברשתות החברתיות, במשטרת ישראל מתייחסים לאירוע ומזימים את הדיווחים לפיו "מדובר באדם שעבר באופן אקראי באיזור ההפגנה" והופל ארצה על ידי שוטרים.

"כפי שניתן לראות בתיעוד שפורסם" נכתב בתגובת המשטרה, "מדובר במפגין שחסם את הכביש בכוונה תחילה, יחד עם מפרי סדר אחרים במטרה למנוע מעבר ותנועת רכבים, לשבש את חיי התושבים, הכל תוך שהוא מסרב להישמע לדרישות השוטרים לפנות את הציר וקורא לעברם קריאות גנאי".

בהודעה שהופצה על ידי מקורביו, צויין כי מדובר בתושב העיר "שעבר במקרה בהפגנת המחאה ואינו שייך לחוגי הקנאים". עוד נטען כי בעקבות 'אלימות השוטרים' הנכה "שעבר במקום עם קביים נפל". בנוסף נשמעים אזרחים צועקים לעבר השוטרים "רוצחים, משטרת פשע".

בהודעה צוין עוד כי "במהלך פינוי מפרי הסדר מן הכביש על ידי השוטרים, שבוצע בהתאם לנהלים, הבחינו השוטרים כי מדובר באדם נכה בעקבות פרוטזה שהתנתקה מרגלו" כפי שניתן לראות בתיעוד הוידאו.

"השוטרים השיבו אותה אליו ושוטר נוסף שוחח עמו על מנת לסייע לו לקום ולפנות את הכביש מיוזמתו" אמרו במשטרה. מדובר בהפגנה שנערכה עקב מעצרן של שלוש בנות חרדיות, כפי שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים' אתמול והיום. 

"אנו מצרים על כל ניסיון מכוער להכפיש את השוטרים, שכפי שניתן לראות גילו מחווה אנושית כלפי אדם שהפר את החוק והסדר כשבאותו הזמן שהשוטרים מסייעים לו מוסיף וקורא להם נאצים" ביקשו במשטרה להדגיש. 

מפגין חרדי נכה הפגנת קיצונים המשטרה גילתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד