י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
המלווים בהלם

רגע לפני הקבורה: "המת" התעורר לחיים וניצל

המלווים בהלוויה שנערכה בהודו לצעיר שנפצע בתאונת דרכים, הזילו דמעה ונפרדו בכאב מיקירם ששכב ללא רוח חיים, אלא שבשיאו של הטקס התעורר ה'מת' לחיים לתדהמת הנוכחים

רגע לפני הקבורה: "המת" התעורר לחיים וניצל
הלוויה. (אילוסטרציה) צילום: הדס פרוש, פלאש 90

אזרח הודו שהוכרז מת על ידי הרופאים, התעורר ממש לפני שנקבר במהלך טקס הלוויה.

האבלים צעדו בהלוויתו של מוחמד פורקאן, בן 20, שהוכרז כמת על ידי אנשי רפואה הודים, התעורר בפתאומיות בהלוויה שנערכה לו, בעיר לוקנאו שבצפון הודו והדהים את האבלים שצעדו. הוא הובהל מיד לבית החולים, שם החלו לערוך בדיקות לגביו, כך דווח "האינדיפנדנט".

המת החי היה מחוסר הכרה מאז יוני 21 כאשר נפגע בתאונת דרכים, הרופאים הכריזו על מותו ביום שני, ורק לאחר שמשפחתו של האיש אמרה לבית החולים, שאין להם יכולת כספית לשלם עבור הטיפול, הוחלט לנתקו ממכונת ההנשמה.

המשפחה סיפרה ל'הינדיאן טיימס' שהמצב הותיר אותם בטראומה, משום שלא רק שהם היו צריכים להשלים עם מותו של פורקאן, אלא גם ראו אותו זז בזמן ההלוויה

"אנחנו הרוסים, התכוננו לקבורה, ופתאום חלק מאתנו ראו תנועה, מיד לקחנו אותו לבית החולים, שם הרופאים אמרו שהוא חי והכניסו אותו למכונת הנשמה", כך סיפר אחיו הבכור לתקשורת.

"שילמנו עשרת אלפים דולר לבית החולים פרטי, וכאשר אמרנו להם שנגמר לנו הכסף, הם הכריזו על מותו של פורקאן", הוסיף. קצין הרפואה הראשי של העיר אמר כי נפתחה חקירה של משרד הבריאות של המדינה.

"החולה במצב קריטי אבל בהחלט לא מוות מוחי, יש לו דופק, לחץ דם והרפלקסים שלו פועלים. הוא נמצא עם מכונת הנשמה", כך נמסר מבית החולים.

קבורה הודו ניצל הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 53 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד