י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
עצוב

רבקה בת ה-89 שנפצעה בהסלמה - נפטרה

הגב' גברת רבקה ג'מיל ע"ה בת ה-89 שבמהלך מנוסתה למרחב מוגן בסבב הלחימה האחרון, נפלה ונפצעה, השיבה את נשמתה ליוצרה

רבקה בת ה-89 שנפצעה בהסלמה - נפטרה
נר נשמה. אילוסטרציה צילום: pixabay

כחודשיים לאחר סבב הלחימה האחרון נגד חמאס, נפטרה מפצעיה הגב' גברת רבקה ג'מיל ע"ה בת ה-89, שבמהלך מנוסתה למרכב מוגן, נפלה ונפצעה.

היה זה במהלך חודש מאי, כאשר אזעקה פילחה את חלל העיר אשקלון, ורבקה בת ה-89 נסה לעבר המרחב המוגן על מנת שלא להיפגע מירי הטילים. אולם זו לא הספיקה להגיע לשם מאחר ונפלה ונחבלה בגבה.

גב' רבקה פונתה לבית החולים ברזילי באשקלון שם אושפזה. במהלך אשפוזה צצו בעיות בריאותיות נוספות, אשר בעקבותיהם מצבה הלך והדרדר. הבוקר (ראשון) היא נפטרה.

עיריית אשקלון משתתפת בצער משפחת ג'מיל על פטירתה של אם המשפחה, רבקה ז"ל. צוות עובדות סוציאליות מטעם אגף הרווחה והשירותים החברתיים נמצא בקשר ישיר עם המשפחה ומציע לה את כל הסיוע הדרוש בשעה קשה זו.

ראש העיר, תומר גלאם, מסר את תנחומיו למשפחה: "מילים לא יוכלו לתאר את גודל האובדן ואת הצער שנפל על המשפחה היקרה. לצערי, רבקה היא קורבן נוסף של המציאות הביטחונית הקשה שאנחנו מתמודדים איתה, גם עם תום האזעקות, וכולי תקווה שהיא תהיה גם הקורבן האחרון. תנחומיי מקרב לב למשפחה, שלא תדעו עוד צער".

מבית החולים 'ברזילי' נמסר כי ג'מיל אושפזה בבית החולים לאחר שמעדה במהלך מנוסה בעת ירי טילים באירוע האחרון שהתרחש בחודש מאי. היא נחבלה בגבה ובמהלך אישפוזה צצו בעיות נוספות אשר בעקבותם מצבה הלך והדרדר ולצערינו, נפטרה.

רבקה הותירה אחריה חמישה ילדים ונכדים. 

ההלוויה של רבקה (מרים) ג'מיל ע"ה תתקיים בשעה 18:00 בבית העלמין החדש גבעת ציון בעיר מגוריה אשקלון, שם  תובא למנוחות.

לידיעת המעוניינים, המשפחה יושבת שבעה ברחוב הנמר 55.

רבקה הסלמה בדרום חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד