י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
קידוש השם

הנהגת הגויה: "הם לא השאירו חתיכת נייר"

לא אחת אנו נתקלים בפוסטים אנטישמיים נגד חרדים בארץ ובעולם, על כך שלאחר בילוי או נסיעה הם משאירים את הלכלוך אחריהם, אולם פוסט מרגש שפרסמה נהגת אוטובוס גויה, מוכיח שאפשר בהתנהגות נאותה לגרום לקידוש השם גדול  

הנהגת הגויה: "הם לא השאירו חתיכת נייר"
רכב הסעת תלמידים צילום: pixabay

פוסט שפרסמה אשה בשם אן מריה בארטון, בדף פייסבוק מקומי בסאליבן קאונטי בניו יורק - אזור בו נופשים בימים אלה חרדים רבים, גורם לקידוש השם גדול בפומבי.

"אני נהגת אוטובוס בבית הספר במחוז סאליבן", היא משתפת, "עשיתי את הנסיעה הראשונה שלי עם ילדים יהודים, זה היה היום הראשון שלי איתם, לפני שלוש שנים עברתי לכאן ותהיתי איך כל כך הרבה אנשים יכולים לשנוא את המבקרים בקיץ שלנו".

"אני מניחה שלא משנה מי הקבוצה, אם תשימו 300,000 אנשים מכל קהילה באזור צפוף, זה ייצור בלגן, אחרי שלושה קיצים, אני רואה איך אנשים מתוסכלים, גם אני מתוסכלת".

"אז היום זה קרה ואני הרגשתי צורך לשתף את זה, כפי שכבר אמרתי, היום היה הטיול הראשון שלי, היו לי באוטובוס מלא בנים בני 14 ממחנה קיץ אחד, לא הייתי יכולה לקבל קבוצה יותר, מנומסת של בנים, כל אחד מהם הודה לי כשעלו על האוטובוס שלי, וגם כשהם ירדו הם הודו לי, אני ביקשתי מכולם לא לעשות בלגן ולא להשאיר שום לכלוך באוטובוס, ואכן לא נשאר דבר באוטובוס שלי, אף לא דבר אחד".

"אני מודה שאני לא מכירה או עושה משהו מהתרבות שלהם, אבל אני קוראת מה אנשים כותבים עליהם ועל ההתנהגות הרעה שלהם, אני מניחה שאם אגיע כל קיץ לקהילה שמבהירה שאני לא מתקבלת בברכה, לא הייתי מתאמצת להיות נחמדה מדי", היא כותבת.

"אני בטוחה שתמיד יהיו תפוחים רקובים בכל קבוצה, אבל היו 99 נערים טובים מאוד, מנומסים ואסירי תודה על האוטובוסים שלנו היום, וזה לא קרה במקרה, אני מסירה בפניהם את הכובע שלי, ומעריכה הורים שמגדלים את הבנים האלה", כך הנהגת הגויה.

קידוש השם לכלוך פוסט בפייסבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד