י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
סערת רמת גן • "סגנון מאפיוזי"

שאמה עונה לליצמן ולגפני: ״על כל איום נוסיף קווים בשבת"

סערת חילולי השבת ברמת גן: ראש העיר כרמל  שאמה הכהן משיב לליצמן ולגפני - ״על כל איום נוסיף קווים בשבת״

שאמה עונה לליצמן ולגפני: ״על כל איום נוסיף קווים בשבת"
גפני ליצמן ושאמה הכהן צילום: פלאש 90

הסערה בעיר פתח תקווה מסרבת לרדת מסדר היום ונראה כי היא רק מחריפה. לאחר שביהדות התורה תקפו אמש (שלישי) את ראש עיירית רמת גן כרמל שאמה הכהן על אישור מערך התחבורה הציבורית ואיימו כי הדברים יגבו מחיר פוליטי כבד - שאמה הכהן משיב אש.

בפוסט שפרסם בפייסבוק תקף שאמה הכהן את ראשי יהדות התורה, חברי הכנסת יעקב ליצמן ומשה גפני, ואמר כי ״כמה מילים איומים, ריקים ומיותרים, שמוציאים שם רע לדת ולתורה מבלי שאלו עשו דבר מה רע״.

לדבריו, ״פנינו לשלום, להידברות ולשיתוף פעולה, לא מתוך פחד אלא מתוך אהבת חינם, כבוד הדדי; שהרי גדלנו על הציווי "ואהבת לרעך כמוך", גם התורה הקדושה דרכיה דרכי נועם והרי דרך ארץ קדמה אפילו לה״.

שאמה הכהן השיב לאיום של ליצמן וגפני באיום משלו והבהיר: ״לא אסכים שעירי ותושביה יחיו תחת איומים של שרים וחברי כנסת וזה האיום האחרון שנבליג לו ונעבור עליו לסדר היום מתוך איפוק ואחריות אבל גם מתוך התחשבות שמדובר בחדשות מורכבות לעיכול עבור חרדים ודתיים״.

ראש העיר פונה לראשי יהדות התורה, ״ליצמן וגפני, כדאי שתתעוררו, כהונתי בניגוד לכהונת ממשלת ישראל אינה כפופה להחלטות ולאיומים שלכם. מוטב שאת הסגנון המאפיוזי, הכופה והכפייתי תשמרו ותשאירו לכנסת ישראל״.

״תרשמו לפניכם״, מסיים ראש העיר הליכוד יש את הודעתו, ״על כל פעולת נקם שלכם בעיר ובתושביה בגלל קווי הבילוי בשבת נגדיל את התדירות ונוסיף קווים. על כל ניסיון סחיטה באיומים, נפנה מוסדות חינוך שלכם שיושבים באהבה בעירנו על קרקע שלנו שכל כך חסרה ונדרשת לשימושים שלנו״.

כרמל שאמה הכהן יעקב ליצמן משה גפני חילול שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 41 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד