ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
ראו אקדח ונמלטו

שני החרדים התנפלו על החסיד ושדדו אותו

שני חסידים בשנות השלושים לחייהם נעצרו לאחר שתקפו חסיד נוסף ושדדו מימנו מסמכים ואת מכשיר הטלפון שלו • "התנפלו עליו מאחור, הם נאבקו איתו והיכו אותו"

שני החרדים התנפלו על החסיד ושדדו אותו
מעצר החשוד צילום: באדיבות המצלם

שני חסידים מואשמים בתקיפה ושוד של חסיד אחר במונרו. שני הנאשמים הופיעו בבית המשפט באורנג' קאונטי על שוד ועבירות פליליות נוספות.

הקורבן, הוא חסיד מקומי וסוכן נדל"ן שמנסה להפוך שטח ירוק בסמוך לקרית יואל לשטח עם אישור בניה. הוא היה בדרכו להגיש עתירה מתוקנת הקשורה לנושא הבניה, ובבוקר ה -28 במרץ האחרון, שני גברים חסידים נגשו לעברו ושדדו ממנו את קלסר המסמכים שהחזיק בידו.

שני התוקפים משתייכים לפלג קיצוני. אחד מהם, בן 32 ממונרו, נעצר מיד לאחר התקיפה בבניין העירייה. גבר נוסף בן 31 גם הוא ממונרו, הסגיר עצמו למשטרה למחרת האירוע, לאחר שהבין שהוא ייעצר בקרוב.

הקורבן שיש לו היתר אישור נשיאת אקדח, אמנם לא שלף את נשקו בעת ביצוע השוד, אך כשהחשודים הבינו שיש באמתחתו אקדח הם נמלטו לאחר שכאמור הספיקו לגנוב ממנו את הקלסר המסמכים ואת מכשיר הסמארפון שלו. אחד מהם שרף את הקלסר עם המסמכים.

חבר מושבעים של מחוז אורנג', הגיש כתב אישום נגד שני התוקפים בגין שוד, שריפה, וסעיפים פליליים נוספים. שני הגברים שוחררו בערבות של 10,000 דולר.

"הם חיכו שהקורבן יגיע לבניו העירייה" אמר עוזר בכיר לתובע המחוזי, כריסטופר קלי, בבית המשפט, "אחר-כך הם התנפלו עליו מאחור, הם נאבקו איתו והיכו אותו".

"הם גנבו את הקלסר עם מסמכי העתירה, הם גם גנבו את הפלאפון של הקורבן, וברחו מהמקום ושרפו את המסמכים". אמר עוזר התובע.

לאיש מהנאשמים אין עבר פלילי, לכן התובע לא התנגד לשחרור בערבות. החלטת השופט בנוגע להאשמות נגדם, יינתן במועד מאוחר יותר.

קרית יואל מונרו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד