י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המכשירים הוחרמו

נדלניסט מבני ברק ובנו מכרו דירות ונעצרו

חוקרי רשות המיסים עצרו תושב בני ברק בן 64 ובנו בן 34 מאשדוד העוסקים בתחום הנדל"ן בחשד כי החברה שבבעלות האב מכרה דירה בניין מגורים בבני ברק, אשר נמכרה כקרקע

נדלניסט מבני ברק ובנו מכרו דירות ונעצרו
אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

תושב בני ברק בן 64 ובנו בן 34 מאשדוד העוסקים בתחום הנדל"ן, נעצרו על ידי חוקרי רשות המיסים, בחשד כי החברה שבבעלותו של האב מכרה במהלך השנים 2015-2016 בניין מגורים ברחוב גרונר 55 בבני ברק, אשר בו שמונה דירות הבנויות באופן חוקי.

לצד זאת, על פי החשד, בנוסף ל-8 הדירות, האב ובנו בנו באופן לא חוקי דירה נוספת בקומת העמודים של המבנה. האב ובנו אמנם דיווחו לרשות המיסים על המכירה של הקרקע, אולם לא ציינו כי עליה בנו דירה ואף מכרו אותה.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה, כי מדובר בחקירה סמוייה שניהלו ברשות המיסים, ששלשום (שני) בשעה 6:00 הפכה לגלוייה עם הגעת החוקרים לבתי שני החשודים, ערכו חיפוש בבתיהם ובבתי בני משפחה נוספים, ערכו חיפושים ותפסו מסמכים רבים ומחשבים. החשודים נחקרו באזהרה במשרדי היחידה בתל אביב.

על פי החשד, השניים לא דיווחו על הכנסה של כמיליון שקלים ממכירת הדירה. האב ובנו הובאו לבית משפט השלום בתל אביב, שם פקיד השומה ביקש תחילה להאריך את מעצרם בחמישה ימים, זאת על מנת להשלים את החקירה.

אולם לאחר שהחוקרים שוחחו עם פרקליטיהם של החשודים, עו"ד ישראל ביאליסטוצקי ועו"ד יהשוע שווירץ, הם הגיעו להסכמה לשחרר את האב ובנו בתנאים מגבילים, הכוללים מעצר בית עד ליום שישי השבוע, ערבות עצמית בסך 350,000 ש"ח, ערבות צד ג' בסך 100,000 ש"ח, הפקדה במזומן בסל 100,000 ש"ח.

עוד בתנאים המגבילים, איסור יצירת קשר ישיר או עקיף עם מי מהמעורבים בפרשה - קרובי משפחה מדרגה ראשונה, איסור שימוש ברשתות חברתיות עד לסוף השבוע. לאחר מכן, יותר להם לשוחח עם נשותיהם וילדיהם, אך לא בנושא החקירה. כמו כן נאסר עליהם לצאת מהארץ למשך 180 יום ומכשירי הטלפון האישיים של האב ובנו יושבו להם בתום ימי מעצר הבית.

רשות המיסים בניה לא חוקית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד