י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הותר לפרסום

הותר לפרסום: עובד ערבי חשוד בתקיפת נערה חרדית

בטרם פוענח מקרה תקיפת הילדה החרדית בת ה-7, נעצר תושב חברון העובד בבי"ס חרדי באשדוד, בחשד שתקף בת 13 בדירה בה הוא עוסק בשיפוצים

הותר לפרסום: עובד ערבי חשוד בתקיפת נערה חרדית
אילוסטרציה. חשוד בבית משפט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כשבועיים לאחר ביטול כתב האישום נגד מחמוד קטוסה, בו הואשם על תקיפת ילדה חרדית בת 7 בעיר בגזרת מודיעין, לאחר חקירה כושלת של המשטרה - נחשף חשד דומה נוסף, הפעם בעיר אשדוד. 

ערבי שהועסק בעבודות תחזוקה בבית ספר חרדי בעיר אשדוד, נעצר והועבר לחקירה בחשד שביצע עבירות חמורות בנערה חרדית כבת 13 הלומדת במקום וביניהם היכרות בשל כך. לפני זמן קצר הוארך מעצרו בבית משפט השלום באשקלון. 

בשלהי חודש מאי התקבל דיווח במשטרה אודות נערה בת 13 אשר לומדת בבית ספר חרדי בעיר אשדוד, שם הועסק פלסטיני תושב חברון, בשנות השלושים לחייו, בעבודות תחזוקה שונות. במסגרת עבודתו בבית הספר הכיר את הנערה. על פי החשד, מהפרטים שנמסרו מהמשטרה ל'בחדרי חרדים', הפלסטיני והנערה ניגשו לדירה סמוכה לבית הספר, אותה משפץ הפלסטיני, שם הוא ביצע בה על פי החשד עבירות חמורות.

לאחר אירוע זה, כך לדברי המשטרה, משהבין החשוד כי מעשיו נחשפו - עזב את העיר חזרה לשטחים. המשטרה ביצעה פעולות רבות לאיתורו תוך סיוע יחידות משטרה וגורמי ביטחון שונים, ואתמול (שלישי) הוא אותר בשטחי הרשות הפלסטינית - ונעצר לחקירה. "נעשו מגוון פעולות לאיתורו לרבות סיוע בגורמי ביטחון וכל זאת במטרה להביאו לחקירה" אמרו במשטרה.

הבוקר הוא הובא בפני בית משפט השלום באשקלון, שנעתר לבקשת נציג המשטרה והאריך את מעצרו בשישה ימים נוספים. בניגוד לטענת המשטרה, שני פרג'ון, עורכת דינו של הפלסטיני, מסרה ל'כאן 11' כי "הוא גילה שנפתח נגדו תיק אחרי ששללו את היתר הכניסה שלו. הוא רצה להיחקר במשטרה כדי להוכיח את חפותו - הוא הגיע כחמש פעמים לתחנות משטרה בגוש עציון ובחברון, ושאל אם הוא דרוש לחקירה - אך בכל פעם השיבו לו בשלילה".

במשטרת ישראל מדגישים כי "החקירה עדיין נמצאת בראשיתה ונמשיך בביצוע פעולותיה הנדרשות על מנת להגיע אל חקר האמת" נמסר.

באשר למקרה התקיפה האכזרי כלפי ילדה חרדית בת 7 בעיר חרדית בגזרת בנימין, לאחר ביטול כתב האישום עקב הקושי הרב בראיות, הועברה החקירה ליחידה המרכזית במשטרת מחוז ש"י, שם נפתחה החקירה מחדש, על מנת לאתר את מי שביצע את המעשה. "אנחנו נושמים את התיק הזה, אוכלים אותו, ועסוקים בו ברמות מטורפות. יש כאן עבודה מאומצת שמושקעים בה משאבים אדירים" אמר גורם במשטרת מחוז ש"י, לאתר ynet.

ילדה חרדית תקיפה חמורה וביערת הרע מקרבך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד