י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לקראת פרישה מהקואליציה?

פרסום ראשון: התייחסות ראשונה של חכם שלום לנציגי ש"ס

יממה לאחר ההחלטה השעוריריתית של כרמל שאמה הכהן ראש עיריית רמת גן להפעיל את מערך האוטובוסים בשבת קודש, עלו הערב רבי יוסף ניסן, מהרבנים הבולטים בעיר וכן חברי מועצת העיר מתנועת ש"ס, למעונו של נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן להתייעצות בהולה בנושא

פרסום ראשון: התייחסות ראשונה של חכם שלום לנציגי ש"ס
הרבנים ועסקני רמת גן בהתייעצות עם נשיא המועצת צילום: באדיבות המצלם

בעקבות החלטתו השערורייתית של ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן, להפעיל את התחבורה הציבורית בשבת תוך פריצת הסטטוס קוו בעיר, עלו הערב הגאון (רביעי) רבי יוסף ניסן מרבניה הבולטים של העיר רמת גן ונציג ש״ס בעיר סגר״ע מנחם דוד, למעונו של נשיא מועצת החכמים הגר״ש כהן כדי לקבל את הנחייתו והדרכתו כיצד לנהוג.

ל׳בחדרי חרדים׳ נודע, כי נשיא המועצת הביע את כאבו הגדול נוכח המגמה המסתמנת לפריצת חומות השבת ברמת גן ובערים נוספות ברחבי הארץ, וזעק: ״איך יהודי יכול לפעול לחילולי שבת? הלא כל ההצלחה של האדם תלויה בשבת״.

נשיא המועצת שמע מהנוכחים את השתלשלות האירועים ברמת גן ואמר כי ברצונו לדון עם יו״ר התנועה השר אריה דרעי בהיבטים השונים, ובימים הקרובים יקבל את החלטתו לגבי המשך הישארות ש״ס בקואליציה ברמת גן.

כזכור, אמש בדיון סוער אישרה מועצת העיר רמת גן את יוזמתו של ראש העיר כרמל שאמה הכהן, לאשר מערך תחבורה ציבורית שתפעל בשבתות במימון העיריה, כאשר נציגי סיעת ש״ס המקומית התנגדו להצעה אך לא הודיעו על פרישה מהקואליציה העירונית עד כה.

בנוסף, ׳בחדרי חרדים׳ פרסם היום לראשונה כי יו״ר ש״ס השר אריה דרעי פנה הבוקר במכתב לראשי סיעת יהדות התורה חברי הכנסת יעקב ליצמן ומשה גפני בדרישה לקיים דיון דחוף לנוכח הפגיעה בסטטוס קוו בכמה מהערים ברחבי הארץ.

כרמל שאמה-הכהן הרב שלום כהן מועצת חכמי התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד