ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"גמרנו עם השטות הזו"

ההבטחה של נתניהו למתנחלים ערב הבחירות

נתניהו נאם הערב באירוע שציין 40 שנים למפעל ההתנחליות וניצל את הבמה כדי לקרב אליו את ציבור המתיישבים • "אנחנו לא ניתן לעקור אף יישוב מארץ ישראל בשום תכנית מדינית"

ההבטחה של נתניהו למתנחלים ערב הבחירות
נתניהו צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

הערב התקיים אירוע 40 שנה למועצה אזורית שומרון ותחילת ההתיישבות היהודית שם. ראש הממשלה הגיע למקום ובנאומו ניסה לדבר אל ליבם של ציבור המתנחלים חודשים סופרים לפני הבחירות הגורליות.

בנאומו אמר ראש הממשלה: ״קחו התחייבות - לא מוגבלת בזמן: אנחנו לא ניתן לעקור אף יישוב מארץ ישראל בשום תכנית מדינית. אנחנו לא עוקרים אנשים - גמרנו עם השטות הזו. ישראל בהנהגתי לא חזרה ולא תחזור על שגיאות העבר".

״העובדה שאנחנו על הרכסים האלה, מאפשרת לנו להגן על המדינה כולה ולהבטיח את הביטחון והיציבות באזור. אילו השומרון לא היה בידינו, כל מקום היה נתון בסכנה ברורה ומיידית. אלה העקרונות המרכזיים שלנו. זו מולדתנו וארצנו. אנחנו נמשיך לפתחה ולבנותה", הבטיח נתניהו למתנחלים.

ועל רקע התוכנית המדינית שמבשל נשיא ארה"ב באזור אמר נתניהו: ״בכל תכנית מדינית לא אאפשר עקירה של אף יישוב ואף מתיישב. צה"ל ימשיך לשלוט בכל השטח מערבית לירדן בקעת הירדן. אני גם לא מבדיל בין גושי ההתיישבות לנקודות ההתיישבות הבודדות. כל נקודת יישוב כזאת היא ישראלית מבחינתי. בימים אלו אני פועל להכרה בין לאומית בעקרונות הללו".

בנימין נתניהו שומרון מועצת שומרון מתנחלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד