י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מקושש קולות בחוגי בית

ליברמן מסית: במאה שערים יש תחיית המתים ביום הבחירות. צפו

70 יום לבחירות: ליברמן המעודד מהסקרים שמעניקים לו שמונה ותשעה מנדטים ומציירים כמי שיכריע בין הגושים, ממשיך באותו קו נגד החרדים | אמש הוא נאם בפני מצביעים פוטנציאליים בתל אביב והאשים את החרדים ב-120 אחוזי הצבעה והתבצר בעמדתו - ממשלת אחדות ללא חרדים

ליברמן מסית: במאה שערים יש תחיית המתים ביום הבחירות. צפו
יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן צילום: פלאש 90

הניסיון לקושש קולות מצד שונאי הדת, נמשך מצידו של יו"ר 'ישראל ביתנו', חבר הכנסת אביגדור ליברמן, כשגם אמש (רביעי) הוא מוסיף להסית נגד הציבור החרדי וטוען כי החרדים מצביעים מספר פעמים כדי להבטיח את ניצחונם.

בחוג בית שקיים הערב בתל אביב בפני אנשי עסקים, אמר ח"כ ליברמן כי "כרגע זה יותר מורכב להרכיב ממשלה לאומית, לכן אני אומר שישראל ביתנו לא תסכים לשום ממשלה מלבד ממשלת לאומית רחבה".

"הגענו למצב שמעולם מאז חורבן בית שני שלוש וחצי מערכות בחירות תוך פחות משנה, היה מוניציפליות שני סיבובים, בחירות לכנסת ה-21 ועכשיו לכנסת ה-22, שלוש וחצי קמפיינים תוך מפחות משנה".

ליברמן ציין בפני משתתפי החוג, "הפעם חשוב שכל אחד יצא להצביע", כשלדבריו, "אחת הבעיות הקשות, הוא מי שילך וייקח את תוצאות הבחירות לכנסת ה-21 ותראו את אחוז ההצבעה כאן מול 'מאה שערים' בירושלים או בני ברק, שם יש 120 אחוז הצבעה, יש שם תופעה של תחיית מתים, כולם באים ומצביעים, יש שם כלל לבוא בבוקר להצביע ולחזור שוב ושוב אבל פה לא הגעתם אפילו 60 אחוז".

יו"ר 'ישראל ביתנו' הוסיף וסיפר לנוכחים, מדוע שינה את דעתו כנגד הציבור החרדי, "זה התחיל מהמרכולים בשבת שלא יכול להיות שסוגרים בגלל שחסידות גור לחצה על ראש העיר שלא יתמכו בו, זה עבר לגשר יהודית, עבודות בימי חול זה לפי תחשיבים של משרד התחבורה - יוסיפו פקקים לפחות שש שעות ביום, זה הלך משם לחרם על מפעל פניציה".

ליברמן הנואש, המשיך להלהיט את קהל מאזיניו באומרו, "ביבי רוצה ממשלת הלכה עם השותפים שלו ואני חושב שזאת תהיה האופציה הכי גרועה מכל האופציות שמונחות על השולחן או שזה יהיה ממשלה לאומית רחבה", אמר.

מאה שערים זיופים בבחירות אביגדור ליברמן ישראל ביתנו בחירות 2019 הסתה נגד חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד