י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"ספין מכוער"

בן גביר: "הניסיון של סמוטריץ' לא במקום"

סמוטריץ': "להפסיק עם הציניות וההרפתקאות"• בן גביר: "אנחנו מוכנים לחיבור אבל הוגן - על כל היבטיו"

בן גביר: "הניסיון של סמוטריץ' לא במקום"
בן גביר צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

הבוקר (חמישי) קרא שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' ברדיו גלי ישראל לאנשי עוצמה יהודית לחבור לבית היהודי והאיחוד הלאומי ולהפסיק עם "הציניות וההרפתקאות".

בעקבות הדברים כתב בן גביר לפני שעה קלה: "אני אוהב ומעריך את בצלאל, אבל אני חושב שהניסיון שלו כאן להציג את עוצמה יהודית כאלו שפועלים באופן לא תקין הוא לא במקום".

"בצלאל ידידי, אנחנו מוכנים לחיבור, אבל לא בכל מחיר. אי אפשר מצד אחד לדבר על "אחדות" ומצד שני להציע לעוצמה יהודית (שהביאה את מירב הקולות לאיחוד מפלגות הימין - בניגוד לספין המכוער הבוקר) מקומות הזויים, כמעט לא ריאליים שלא משקפים לחלוטין את כוחה האלקטורלי של עוצמה יהודית. עוצמה יהודית היא אינה אסקופה נדרסת, ואינה כלי בו משתמשים וזורקים.

בן גבר פנה לסמוטריץ' ואמר: "אני שואל אותך בכנות, בצלאל יקירי: האם אתה מוכן לקבל ברשימה את המקומות החמישי והשמיני בלבד?".

"ועוד משהו, בצלאל. מסר שכדאי שתעביר גם לחברים בבית היהודי: כשיוצרים חיבור, הוא לא צריך להיות הוגן רק מבחינת מיקומים ברשימה. הוא צריך להיות הוגן בכל ההיבטים: הוא צריך להיות הוגן בכך שצד אחד לא יתעלם מצד אחד וינהג בו בזלזול".

בן גביר הוסיף: "הוא צריך להיות הוגן בכך שצד אחד לא יפר את סיכומיו הכתובים עם צד אחר; הוא צריך להיות הוגן בכך שצד אחד לא ינסה לגזול לצד אחר כספים. הוא פשוט צריך להיות הוגן. אנחנו מוכנים לחיבור, בצלאל. חיבור - אבל הוגן - על כל היבטיו".

איתמר בן גביר בצלאל סמוטריץ' אחדות עוצמה יהודית הבית היהודי איחוד לאומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד