י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

וקנין על ליברמן: "מקושש קולות עם אנטישמיות"

השר לשרותי דת יצחק וקנין מתח ביקורת חריפה על יושב ראש 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן שלדבריו פועל במטרה לקושש קולות על חשבון האנטישמיות

וקנין על ליברמן: "מקושש קולות עם אנטישמיות"
ח"כ וקנין צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

השר לענייני דת יצחק וקנין מש"ס תקף את יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן ואמר כי מטרתו היחידה היא "לקושש קולות על חשבון האנטישמיות. זו שנאה מיותרת".

לדברי השר וקנין: "אביגדור ליברמן זה אנטישמיות לשמה. מה שהוא אומר ביום יום, אם זה היה נשמע בחוץ לארץ אנחנו היינו מקימים פה קול זעקה. אני שותק הרבה זמן. זה כואב לי כל כך שהדברים הם שקריים, זה לקושש קולות על חשבון האנטישמיות. זו שנאה מיותרת".

בנוגע לסוגיות דת ומדינה אמר השר וקנין: "'מדינת הלכה' זו דמגוגיה. זה לא עניין שאני נגד, אני חי במציאות.. יש נגיסה בנושאי הדת, אין הדרת נשים, אנחנו רוצים לשמור את הסטטוס קוו במרחב הציבורי".

ח"כ עודד פורר מ'ישראל ביתנו' הגיב לוקנין, "אנטישמיות זה להגיד ליקב ברקן שישללו לו את הכשרות אם יעסיק יהודים יוצאי אתיופיה. אנטישמיות זה לשלול כשרות מפיצריה בכרמיאל כי העסיקה מלצרית שעלתה ממדינות בריה"מ לשעבר".

לטענתו, "אנטישמיות זה לשלוח יהודים, אזרחי ישראל, לבדיקות די.אן.איי כשהם רוצים להתחתן. אני מציע שהשר ועקנין יסביר קודם לציבור הישראלי למה הוא צריך לשלם תשלומי הורים גבוהים בה בעת שבמשרד הדתות עליו הוא אמון מקצים כסף קואליציוני בסך של 120 מיליון ש"ח להנצחת רבנים. יש בעיה בסדרי העדיפויות בממשלה הכנועה שנכנעת בכל פעם מחדש לש"ס והגיע הזמן להחזיר את הנורמאליות למדינה ולתקציב המדינה".

יצחק וקנין עודד פורר אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד