י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"איני מסתכל על הישרדותי האישית"

מבסוט: המגזין העולמי פרגן לנתניהו בפעם הרביעית

ראש הממשלה הישראלי נבחר זו הפעם הרביעית לככב על שער המגזין היוקרתי הבינלאומי | נתניהו המוחמא שיתף את תמונת השער ברשתות החברתיות והוסיף אלמנט פוליטי, "רק החזק שורד"

מבסוט: המגזין העולמי פרגן לנתניהו בפעם הרביעית
נתניהו על שער ה-TIME צילום: יח"צ

בעודו נאבק בימים אלה לשוב ולכהן כראש ממשלה לצד החקירות והחשדות התלויות ועומדות נגדו, בנימין נתניהו רווה קצת נחת, כשהוא מוצא את עצמו מככב על שער המגזין הבינלאומי והיוקרתי TIME - זו הפעם הרביעית.

נתניהו שיתף את שער המגזין בחשבון הטוויטר שלו, המונה כמיליון ושש מאות אלף עוקבים והוסיף: רק החזק שורד. בפעם הרביעית על שער המגזין הבינלאומי "Time".

תחת הכותרת "רק החזקים שורדים: כיצד נתניהו בודק את גבולות הכוח", סוקר כותב המגזין בריאן בנט שהתלווה לנתניהו במשך כיממה וחצי, את אישיותו, תוך התמקדות במערכת הבחירות האחרונה לכנסת ה-21, כן הוא תוקף את בנימין נתניהו על מדיניותו הביטחונית, וגם תוהה לפשר מצבו הפוליטי הרעוע בימים אלה חרף הישגים פוליטיים מרשימים עליהם הוא חתום.

עוד מתאר בנט במגזין TIME כיצד נתניהו נהנה להזכיר כמעט בכל נאום את ערבותה ותמיכתה הבלתי מסויגת של ארצות הברית בישראל וכמובן איך לא נושא ביטול הסכם הגרעין האיראני שהוא זוקף לזכותו בזכות מאבקו באו"ם ובכל דרך אפשרית.

נתניהו גם אומר כמה מילים למגזין, בהם, "אינני מסתכל על הישרדותי האישית. אני מסתכל על הישרדותה של מדינת ישראל, על המשך קיומה ועל עתידה".

באשר לחוקי החסינות שהוא לכאורה ניסה לקדם תוך כדי ניסיונות הרכבת הממשלה, אומר נתניהו ל'טיים': "יש היום חוק חסינות טוב דיו בספר החוקים הישראלים – אם אזדקק לו או לא, קודם נראה מה יקרה בשימוע".

את האשמות נגדו שהוא מנסה לקדם חוק כזה, כינה "המצאה", וטען כי "אנשים בכלל, תומכיי, רק משולהבים מהן אם בכלל".

לאורך המאמר משווה ריאן בנט את נתניהו לראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון, לא רק במנין שנות כהונתו כראש ממשלה, גם בכך שהוא שונה ב-180 מעלות מראש הממשלה העממי שישב בתוך עמו, לעומת בנימין נתניהו שמוקף במאבטחים וכמעט אינו יוצא אל העם, זאת מבלי להתחשב בעובדה שנרצח בישראל ראש הממשלה יצחק רבין, דבר שהשפיע על הקשר בין ראש הממשלה לאזרחיו באמצעות החיץ הביטחוני הנדרש במסגרת אבטחת אישים רמי דרג.

 

time בנימין נתניהו טיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד