י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הבינו את הטעות

ב'דגל' ממזערים נזקים: "נתמוך בנתניהו"

במפלגה הליטאית הבינו שהפגישות המתוקשרות עם מנהיגי השמאל עלולים להסב נזק אלקטורלי ופרסמו הבהרה בבטאון הרשמי, לפיה "נתמוך בנתניהו גם בסבב הנוכחי"

ב'דגל' ממזערים נזקים: "נתמוך בנתניהו"
משה גפני צילום: רויטרס

לאחר השינוי במסרים, והפגישות המתוקשרות של חברי המפלגה עם נציגי כחול לבן, בדגל התורה מבינים את הנזק של הפרסומים על שיחות שהם מנהלים עם ראשי כחול לבן ומבהירים הבוקר בהודעה רשמית כי הם יתמכו אך ורק בראש הממשלה ומועמד הימין בנימין נתניהו.

בעמוד הראשון של ביטאון המפלגה ׳יתד נאמן׳ נכתב הבוקר כי "על פי הנחיית גדולי ישראל שליט״א נתמוך בנתניהו גם בסבב הנוכחי״, בראיון האשים גפני את המטה החרדי בליכוד ואמר כי "האשימו אותי שנפגשתי עם חבר הכנסת ניסנקורן ועוד מזה ספקולציה כאילו אנחנו הולכים לשיתוף פעולה עם כחול לבן - הדברים אינם נכונים".

יו״ר דגל התורה אישר כי נועד עם יו״ר סיעת ׳כחול לבן׳ אבי ניסנקורן אך הבהיר כי "אני נפגש עם כולם במסגרת העבודה, שלחו אותנו לכנסת לצורך כך, אבל מי ששלחו אותנו, גדולי התורה, הבהירו לנו שהולכים רק עם הימין, אנחנו לא סטינו מהקו הזה ולא נסטה ממנו אם בעתיד - הולכים עם הימין ונתניהו״.

גם חבר הכנסת יעקב אשר, שנועד לפגישה פוליטית עם יו״ר כחול לבן ועורר סערה פוליטית פנים מפלגתית, מיהר להנמיך את הלהבות והבהיר כי הוא נפגש עם כולם, זולת מי שבמוצהר נגד החרדים.

אשר הבהיר בשיחה עם ׳יתד׳ כי, ״גנץ אינו פסול אישית, אבל שיתוף פעולה שלו עם לפיד אינו מאפשר לנו להצטרף לכל קואליציה עתידית שלו. אמרתי לו את הדברים והוא יודע אותם. אנחנו הולכים עם נתניהו עם הימין והליכוד כפי שהצהרנו וכפי שאנחנו מצהירים גם עתה. מנגד הפגישות שלנו עם כולם יישמעו ללא קשר עם זה שאנחנו הולכים במפורש עם נתניהו והימין״.

משה גפני בני גנץ יעקב אשר בנימין נתניהו דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד