י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ההלוויות היום

אסון: עמית והלל נהרגו בהתהפכות הרכב. צפו

שני צעירים נהרגו ושלישי נפצע בינוני כאשר רכבם התהפך מסיבה שטרם ברורה | בתוך כך, בתום חקירתו הלילה של נהג המשאית שפגע ברכב וגרם למותן של אם ובנה, הוא נכלא

אסון: עמית והלל נהרגו בהתהפכות הרכב. צפו
עמית בר לב ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

הלילה אירעה תאונת דרכים בכביש 1 סמוך לצומת שומרוני הטוב, בה נהרגו שני בחורים צעירים מהישוב אלעזר בגוש עציון- עמית בר לב והלל ללום. מדובר בתאונת דרכים עצמית שאירעה בסמוך לשעה 6:45, כאשר רכב פרטי ישראלי התהפך מסיבה שטרם ברורה.

צוות רפואי של מד"א קבע את מותם של שניים בשנות העשרים לחייהם ופצוע נוסף בן 18.5 באורח בינוני, פונה לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים כשהוא סובל מפגיעה קשה ביד.

פאראמדיק מד"א ניסן חפץ וחובש על אופנוע מד"א אביב ביטון סיפרו: "מדובר בתאונה קשה מאוד, כשהגענו למקום ראינו רכב מעוך הפוך על הגג, ברכב נסעו 3 צעירים בשנות העשרים, אחד מהם היה מחוץ לרכב ושנים נלכדו בתוכו, ביצענו מיון ראשוני, הצעיר שהיה מחוץ לרכב ואחד הלכודים היו מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה, לאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם בשטח, הצעיר השלישי היה בהכרה, לאחר פעולות חילוץ מורכבות של הכבאים, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, הוא סבל מחבלה רב מערכתית, ופינינו אותו לבית חולים תוך המשך טיפול כשהוא בהכרה ומצבו קשה".

בנוסף, חוקרי תאונת הדרכים הקטלנית שארעה אתמול (חמישי) בה נהרגו אם (28) ובנה (חודשיים) בכביש 7 סמוך לגדרה, יבקשו הבוקר מבית המשפט להאריך את מעצרו של נהג המשאית תושב הדרום בשנות ה-30 לחייו, לאחר שבתום חקירתו הלילה בה מסר גרסתו הוא נכלא.

במקביל לכך, ממשיכים החוקרים במלאכת חקירת התאונה הטראגית, תוך ביצוע פעולות חקירתיות רבות במטרה להגיע אל חקר האמת אודות נסיבות התרחשות התאונה.

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן מגיב על התאונה הקשה הלילה בכביש 1 בה נהרגו שני בחורים צעירים מהישוב אלעזר בגוש עציון- עמית בר לב והלל ללום: "ברוך דיין האמת. התעוררנו לבוקר קשה עם הבשורה על מותם של עמית ברלב והלל ללום מאלעזר ופציעתו של בחור נוסף. בית גוש עציון אבל על מות בחורים צעירים, נשמות טובות שהחיים היו לפניהם. עמית היה תושב נתיב האבות שביתו נהרס לפני שנה בדיוק, לא זכה לראות את ביתו קם מחדש - והמשימה הזו מונחת לפנינו".

"ילדים, בבקשה, בבקשה, בבקשה סעו בזהירות. הקיץ הזה כבר מספיק צבוע באדום"

הלוויותיהם של הלל ללום ועמית בר לב יתקיימו היום בשעה 16:00 בבית העלמין בכפר עציון.

משפחתו של עמית בר לב מספרת כי עמית היה בחור מלא אור ועמד לחגוג את יום הולדתו ה18 בימים אלו. בחור שאהבת העם, הארץ ואדמתה זרמו בעורקיו באהבה וענווה אין קץ. מחובר לתורה שמלווה אותו בכל דרכיו. אח ורע, חבר אמת לאחיו, והוריו ולמגוון חבריו באשר הם.

מד"א תאונה קטלנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד