ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
החסידים הופתעו

חבק בת אחרי 26 שנה והגיע להודות לרבי

אורח בלתי צפוי שאינו לבוש כחסיד ויז'ניץ מן המניין נצפה רוקד עם האדמו"ר בשיאו של אירוע השבע ברכות שערכו בחורי הישיבה של החסידות. הסיבה: ברכה של הרבי לאב שזכה לחבוק ילדה לאחר 26 שנות נישואים עקרות • "הטוב כי לא כלו רחמיו" • 'בחדרי חרדים' עם הסיפור המרגש

חבק בת אחרי 26 שנה והגיע להודות לרבי
הרבי מויז'ניץ בריקוד בשבע ברכות עם אבי הבת צילום: יהושע פרוכטר

בשמחת השבע ברכות שנערה לרגל שמחת בית ויז'ניץ ואותה ערכו בחורי ישיבות ויז'ניץ בבני ברק בליל שישי - לרגל נישואי נכדו הגדול של הרבי והתקיימה באודיטוריום רמת אלחנן בבני ברק, נדהמו החסידים לראות יהודי שחזותו מעידה עליו כי אינו משתייך לשורות החסידים אשר הופיע במפתיע באולם והתעקש לגשת מיידית לרבי.

להפתעת החסידים, אותו יהודי, שהתברר כתושב אשדוד, התקבל על ידי האדמו"ר בחביבות גדולה ובשמחה רבה דבר שהעלה עוד יותר את מידת התמיהה, מי הוא האדם ומדוע הוא זוכה לכבוד הגדול.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי התברר לחסידם שאותו יהודי לא זכה לזרע של קיימא למעלה מ26 שנה ולאחר עוגמת נפש רב, הגיע לפני כשנה לאדמו"ר וזכה להבטחת האדמו"ר להיוושע בדבר ישועה ורחמים ואכן השבוע זכה לחבוק את בתו הבכורה בשעה טובה ומיד לאחר הלידה בליל שישי הזדרז להגיע לשמחת השבע ברכות כדי להודות לאדמו"ר.

האדמו"ר אשר כידוע מרגיש כל שמחה שמחה ומתרגש בכל מאורע משמח של יהודי כאילו הוא עצמו בעל השמחה, התרגש מאוד לראות את אבי הבת, איחלו מזל טוב ולחיים וקם לריקוד ממושך עמו על השיר "הטוב כי לא כלו רחמיו" כשכל החסידים מצטרפים.

יצוין כי בכל עת רחמים, רצון והתעוררות, מבקש האדמו"ר מהציבור כי יתפללו עמו למען חשוכי ילדים שיזכו לפרי בטן ורגישותו של האדמו"ר בנושא ידועה מאד. 

ויז'ניץ זרע של קיימא ישועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד